En lille positiv Update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Monski

Nu har i hørt en del brok fra mig i forbindelse med at min kæreste og jeg gik fra hinanden tilbage i august.

Så nu synes jeg lige det var på tide at komme med en Update, for hold da op der er sket meget.
Efter nogle ekstremt hårde måneder skete der noget (meget privat) som vente op og ned på det hele. Vi fandt vel ud af hvor meget vi stadig hold af hinanden.
Vi begyndte at ses oftere og en dag satte vi os ned og snakkede det hele igennem, ALT. Det var så rart at komme af med alt og det var så dejligt endelig at hører ham erkende hvad han havde gjort. Vi begyndte stille og rolig som kærester igen men boede stadig hver for sig.
Han flytter sin adresse tilbage til os snart

Og han er simpelthen alt hvad jeg kunne drømme om! Han har bare gjort så meget for at jeg kan stole på ham igen og han bære virkelig over med at jeg noglegange er ret skeptisk o mistroisk.

Jeg har det bedre end nogensinde!!!
Føler mig som verdens heldigste person og det at vi gik fra hinanden dengang er det bedste vi har gjort for vores forhold.

JEG ER OVENUD LYKKELIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Moar2011

Monski skriver:

Nu har i hørt en del brok fra mig i forbindelse med at min kæreste og jeg gik fra hinanden tilbage i august.

Så nu synes jeg lige det var på tide at komme med en Update, for hold da op der er sket meget.
Efter nogle ekstremt hårde måneder skete der noget (meget privat) som vente op og ned på det hele. Vi fandt vel ud af hvor meget vi stadig hold af hinanden.
Vi begyndte at ses oftere og en dag satte vi os ned og snakkede det hele igennem, ALT. Det var så rart at komme af med alt og det var så dejligt endelig at hører ham erkende hvad han havde gjort. Vi begyndte stille og rolig som kærester igen men boede stadig hver for sig.

Og han er simpelthen alt hvad jeg kunne drømme om! Han har bare gjort så meget for at jeg kan stole på ham igen og han bære virkelig over med at jeg noglegange er ret skeptisk o mistroisk.

Føler mig som verdens heldigste person og det at vi gik fra hinanden dengang er det bedste vi har gjort for vores forhold.

JEG ER OVENUD LYKKELIG

Ihh hvor må det bare være dejligt
Gid det var min eks - men han har travlt med at have sex med andre piger
Hvad gjorde du til at han stille fik indset hvad han havde gjort?

Anmeld

22. januar 2013

hautecouture

Monski skriver:

JEG ER OVENUD LYKKELIG

TILLYKKE 

Sikken en -historie  

Hvor er det godt at læse, at noget SÅ godt, kom ud af noget SÅ skidt  Er meget glad på dine/jeres vegne.

Alt det bedste 

Anmeld

22. januar 2013

B&J

sikke en historie hvor er det super dejligt

håber i frem over får snakket sammen og i holder ved i mange år

Anmeld

22. januar 2013

Monski

Storms-Mor skriver:

Ihh hvor må det bare være dejligt
Gid det var min eks - men han har travlt med at have sex med andre piger
Hvad gjorde du til at han stille fik indset hvad han havde gjort?

Jeg tror egentlig bare det hjalp at få hinanden på afstand lidt ..
Og som sagt så skete der også noget som jeg ikke lige kan uddybe her, men du er velkommen til at skrive privat

Anmeld

22. januar 2013

Monski

hautecouture skriver:

TILLYKKE 

Sikken en -historie  

Hvor er det godt at læse, at noget SÅ godt, kom ud af noget SÅ skidt  Er meget glad på dine/jeres vegne.

Alt det bedste 

Tak, hvor er du sød
Det er også bare helt vildt så meget vores forhold er blevet bedre! Vi har virkelig lært hinandens grænser at kende og sætter meget mere pris på hinanden, det er skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.