karriere vs. baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

JustMe

Jeg havde sagt nej. I min verden er 7½ måned for tidligt at starte i pasning. Min datter startede, da hun var 8 mdr (at hun så var så meget syg, at hun i gennemsnit kun var der 1-2 dage om ugen er så en anden side af sagen), og jeg har fortrudt det INDERLIGT lige siden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Er bange for at jeg økonomisk set bliver nødt til at sige ja til jobbet... selvom det er med sug i maven og tårer i øjnene......

Min mand mener slet ikke der er noget at diskutere....

Han arbejder først kl 15.. så vi vil vente med at komme i dagpleje til hun er 9,5 mdr... Så det er far der går hjemme om dagen med vores skat...

Synes bare alligevel det er så hårdt!! 

De 2-3 mdr jeg har tilbage af min barsel, kan jeg kun afholde hvis jeg har en arbejdsgiver ellers går det spildt... Jeg skal derfor høre om han kan lave en kontrakt der gælder to mdr. ekstra hvor jeg så går på barsel.... Men så er det jeg tænker hvad skal jeg bruge de to mdr til.. for jeg vil ikk trække hende ud af dagpleje .. det bliver da totalt forvirrende for hende...  =( 

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Jeg havde sagt nej. I min verden er 7½ måned for tidligt at starte i pasning. Min datter startede, da hun var 8 mdr (at hun så var så meget syg, at hun i gennemsnit kun var der 1-2 dage om ugen er så en anden side af sagen), og jeg har fortrudt det INDERLIGT lige siden!

hvordan har du fortrudt det?

Anmeld

24. januar 2013

JustMe

Anonym skriver:

hvordan har du fortrudt det?

Jeg ville inderligt ønske, at jeg havde ventet med at sende hende afsted (min barsel udløb, og jeg troede at jeg skulle i arbejdsprøvning lige bagefter, så turde ikke andet end køre hende langsomt ind, i tilfælde af at jeg blev kaldt ind). Kunne jeg spole tiden tilbage og lave det om, havde jeg gjort det. Børn på 7-8-9 måneder er alt for små/unge til institutionslivet i min optik; dog synes jeg at de kan starte i dagpleje tidligere, end de kan starte i vuggestue

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Jeg ville inderligt ønske, at jeg havde ventet med at sende hende afsted (min barsel udløb, og jeg troede at jeg skulle i arbejdsprøvning lige bagefter, så turde ikke andet end køre hende langsomt ind, i tilfælde af at jeg blev kaldt ind). Kunne jeg spole tiden tilbage og lave det om, havde jeg gjort det. Børn på 7-8-9 måneder er alt for små/unge til institutionslivet i min optik; dog synes jeg at de kan starte i dagpleje tidligere, end de kan starte i vuggestue

Vi vil også starte blidt op.. far vil gå hjemme indtil han skal på job... så hun er næsten 10 mdr inden hun skal starte i dagpleje..

Og ja jeg synes også det er for ungt med 7 mdr... hekt sikkert...

Anmeld

24. januar 2013

JustMe

Anonym skriver:

Vi vil også starte blidt op.. far vil gå hjemme indtil han skal på job... så hun er næsten 10 mdr inden hun skal starte i dagpleje..

Og ja jeg synes også det er for ungt med 7 mdr... hekt sikkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.