Fjols det er hvad jeg er:-):-):-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

MyLove E

Hehe Nu har jeg hæklet et stykke tid, mest bare lidt af egen fantasi. Skulle så prøve følge en opskrift hvor jeg skulle bruge kæde maske. Jeg kunne ikke forstå det for syntes da det var det samme som en luftmaske. Slå så begge dele op på DROPs...

FLOT T. RIGTIG FLOT T. Nu har jeg i snart 4mdr hæklet kædemasker i stedet for fastmasker. Nok derfor mange troede jeg havde strikke

Nå men en dag kan jeg nok det hele:-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

ønskebørn74

Tauf skriver:

Hehe Nu har jeg hæklet et stykke tid, mest bare lidt af egen fantasi. Skulle så prøve følge en opskrift hvor jeg skulle bruge kæde maske. Jeg kunne ikke forstå det for syntes da det var det samme som en luftmaske. Slå så begge dele op på DROPs...

FLOT T. RIGTIG FLOT T. Nu har jeg i snart 4mdr hæklet kædemasker i stedet for fastmasker. Nok derfor mange troede jeg havde strikke

LOL... det kunne havde været mig.. 

Anmeld

22. januar 2013

roenlund

Lige når du skriver sådan bliver jeg da i tvivl om hvad forskellen er og det selvom jeg hækler meget, det er bare længe siden jeg har kigget i opskrifter og lign da jeg er igang med et stort  tæppe hvor mønsteret bare sidder på rygraden...

Anmeld

22. januar 2013

Stivdie

Tauf skriver:

Hihihi, præcis den fejl lavede jeg også i adskillige måneder inden jeg opdagede det Skal stadig lige tænke over fastmaskerne for at få dem rigtige

Anmeld

22. januar 2013

Dinna88

hahahha, hvordan er du nogensinde kommet nogle steder med kædemasker?

Anmeld

22. januar 2013

mariamiss6

Tauf skriver:

jeg tror gerne jeg vil se et stykke arbejde du har lavet helt i kædemasker kun

Anmeld

22. januar 2013

Dinna88

mariamiss6 skriver:

jeg tror gerne jeg vil se et stykke arbejde du har lavet helt i kædemasker kun

høhø, prøv at se mit indlæg

Anmeld

22. januar 2013

Drømme

Tauf skriver:

Er nødt til at spørge - hvad er forskellen ? 

Anmeld

22. januar 2013

mariamiss6

Er nødt til at spørge - hvad er forskellen ? 

Fastmasker

http://www.youtube.com/watch?v=OqhaQQajt0U

Kædemasker 

http://www.youtube.com/watch?v=t_d6C7uojm0

Anmeld

22. januar 2013

Drømme

mariamiss6 skriver:

Fastmasker

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/OqhaQQajt0U" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kædemasker 

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/t_d6C7uojm0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.