baby 5 måneder sove "ude"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2013

Kay

sagen er den at vi skal til fest på lørdag... og elna skal derfor passes... da det ik er en børnevenlig fest...

hun skal passes af min kusine på 12... og af min kusines mor selvfølgelig

Elna er før blevet passet et par timer, og det har jeg det fint med... men min faster forventer at elna bliver og sover... hvilket jeg godt kan forstå da hun normalt sover fra 20-21 tiden og helt til kl 7 og det vil jo være synd at vække hende for at tage hende hjem til mine forældre og sove...(hvor vi ellers plejer at sove)

(det er i min "hjemby", der hvor jeg er opvokset festen skal holdes og min faster bor, så det er ik muligt at hun skal passes her hjemme)

vi har nu et tilbud stående der hedder at vi kan sove hos min faster... eller lade elna sove der og hente hende næste morgen

hun får flaske og grød så jeg skal ik amme hende... hun er 5 ½ måned til den tid...

what to doo?? hvad ville du gøre og hvorfor??

(skal selvfølgelig lige snakke det igennem med min kære mand først, når han kommer hjem, men bare for at få nogle indput for og imod.... for det giver mig kriller i maven at hun skal sove ude)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

L&V

Kay skriver:

sagen er den at vi skal til fest på lørdag... og elna skal derfor passes... da det ik er en børnevenlig fest...

Elna er før blevet passet et par timer, og det har jeg det fint med... men min faster forventer at elna bliver og sover... hvilket jeg godt kan forstå da hun normalt sover fra 20-21 tiden og helt til kl 7 og det vil jo være synd at vække hende for at tage hende hjem til mine forældre og sove...(hvor vi ellers plejer at sove)

(det er i min "hjemby", der hvor jeg er opvokset festen skal holdes og min faster bor, så det er ik muligt at hun skal passes her hjemme)

vi har nu et tilbud stående der hedder at vi kan sove hos min faster... eller lade elna sove der og hente hende næste morgen

hun får flaske og grød så jeg skal ik amme hende... hun er 5 ½ måned til den tid...

(skal selvfølgelig lige snakke det igennem med min kære mand først, når han kommer hjem, men bare for at få nogle indput for og imod.... for det giver mig kriller i maven at hun skal sove ude)

Laura var ik ældre da hun havde hendes første overnatning og det gik såååå godt

Det var rart at prøve det inden hun kom i "det er kun mor der dur fasen" Så hvis i er klar på det så gør det, det er jo ik værre end de ringer hvis det går helt galt

Anmeld

22. januar 2013

tarkoflen

Jeg tænker lidt, at så længe l har mulighed for at komme, hvis der er problemer, så kan l vel godt lade hende overnatte men det skal jo være noget l har det godt med. men jeg tænker at det da ville være skønt at kunne få sovet, når l har været til fest...

Rigtig god fornøjelse

Anmeld

22. januar 2013

hautecouture

Kay skriver:

Aya havde ca samme alder da hun blev passet (med overnatning) første gang - det var hjemme hos mine forældre og vi kom og sov først på natten - hun lå inde hos mine forældre så vi ikke risikeredes at vække hende, men vi var i samme hus som hende, hvis det skulle blive nødvendigt og det gav mor her meget tryghed. (det gik selvfølgelig rigtig fint og hun var hurtigt faldet i søvn og sov hele natten og vågnede smilende og glad op morgenen efter)

jeg ville benytte mig af tilbuddet om, at overnatte hos 'babysitteren'  Det hjalp i al fald mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.