TbCp skriver:
Jeg har set det alle årene og glæder mig hvert år til det starter igen 
Me too. Elsker bare den serie. Det eneste der var lidt ærgeligt, var at den ene familie forlod serien og der kom en ny en ind som man ikke kendte så meget. Men det kommer jo med tiden.
Man føler jo nærmest man kender dem og bliver glad, ked og foraget på deres vejne 
Jeg har altid været vild med Emmas familie og også Rakels som jeg synes er rigtig speciel og meget kærlig.
Hende der fik to piger som meget ung, tænker jeg lidt på, om hun måske havde stoppet ved de 2-3 børn og istedet fokuseret mere på dem. De to store boede ved faren fordi hun ikke helt kunne overskue pigerne også, men nu har hun så valgt at få et 5 barn. Det forstår jeg måske ikke helt. Men synes hun virkede som en rigtig sød og kærlig mor med et rigtig fornuftig forhold til ex-manden (til pigerne) Indtil hun så valgte at få to drenge med en mand som sad i fængsel på mordforsøg på sin exkæreste (og meget overraskende også endte med at være voldelig overfor hende) Men igen, man kender dem jo kun gennem tv og derfor rigtig nemt at "dømme".
Men jeg har i hvertfald glædet mig meget til serien kommer i aften. 
Anmeld