Besøg af svigerfamillien.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Karo

I dag har jeg tilbragt hele dagen sammen med svigermor. Martins mor og far bor i svendborg, og de var taget herover igår aftes efter arbejde.

Jeg har et par ret søde svigerforældre. Man høre jo af og til at svigerfamillien godt kan være stride, men der har jeg været heldig. De kan da godt blande sig af og til, men så siger man bare fra og så er der ikke noget med at blive sure eller noget.

Min svigermor har en børnetøjsforretning og som altid fik Marcus da lige lidt tøj. Denne gang fik han 2 par shorts, 1 kort ærmet skjorte, 2 polo t-shirts og en sweatshirt. Selv om det har været hyggeligt kan jeg godt mærke at jeg er godt brugt, og jeg glæder mig da også til en stille og rolig dag imorgen. Så nu håber jeg på at Marcus er lige så brugt som mig så vi kan tage en stille og rolig dag imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Bondepigen

Årh det lyder til du har nogle gode svigerforældre, men det er altid trættende når man har haft gæster. Jeg krydser fingre for at I kan tage en slapper i morgen

Anmeld

17. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sådan nogle svigerforældre har jeg også Jeg har simpelhen været så heldig med dem. Men min svigermutter og hendes kæreste bor få 100 m fra os, og svigerfar 1 km. Så jeg ser dem ret ofte
Kan godt forstå hvis i er brugte, det bliver man gerne efter en dag med gæster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.