gode råd bihule og kæbehule betændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Snartmortil3

Jeg har nu været syg i over en uge. Startede som en sleeem forkølelse, så kæbehulebetændelse, og nu sidder det helt sikkert også i bihulerne. Mit hoved DUNKER så jeg ikke kan beskrive smerten. Jeg er på penicillin som jeg startede på i fredags, og ellers har jeg brugt saltvands skylning og næsespray. Jeg spiser pinex i yderste nødsstilfælde, men jeg er gravid og er ikke vild med hverken næsespray eller pinex. Jeg var til lægen fredag som sagde mit infektionstal lå på 94, og i mandags lå det på 120. Jeg skal til lægen igen på mandag, håber godt nok de sender mig videre til øre næse hals læge, for jeg kan intet! Har i nogle gode råd til at lindre det her helvede? Skal til eksamen på torsdag, og det hele virker lidt uoverskueligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

tarkoflen

110811 skriver:

Jeg har nu været syg i over en uge. Startede som en sleeem forkølelse, så kæbehulebetændelse, og nu sidder det helt sikkert også i bihulerne. Mit hoved DUNKER så jeg ikke kan beskrive smerten. Jeg er på penicillin som jeg startede på i fredags, og ellers har jeg brugt saltvands skylning og næsespray. Jeg spiser pinex i yderste nødsstilfælde, men jeg er gravid og er ikke vild med hverken næsespray eller pinex. Jeg var til lægen fredag som sagde mit infektionstal lå på 94, og i mandags lå det på 120. Jeg skal til lægen igen på mandag, håber godt nok de sender mig videre til øre næse hals læge, for jeg kan intet! Har i nogle gode råd til at lindre det her helvede? Skal til eksamen på torsdag, og det hele virker lidt uoverskueligt.

Øv hvor er det da bare op ad bakke

Jeg kan ikke sige andet end at du må under dynen med noget varmt at drikke, slappe max af og ikke lave noget som helst!

Jeg ved ikke om du har sådan en næseskyller (et næsehorn) når du skriver du skyller næse, men ellers ville jeg anbefale dig det! Men det hjælper jo desværre nok kun på bihulerne! Jeg håber snart at den penicillin den tager fat og får udryddet det!

Rigtig god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.