Dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

christinak

Åha hvor min samvittighed nager mig lige nu og føler mig faktisk som en dårlig mor overfor min søn. Han har det meste af dagen bare leget selv på gulvet og sat 1 time i hans høj stol mens jeg har stormet rundt og gjort hoved rent og bagt brød og lavet klar til aftensmad, jeg har selvfølgelig inddraget ham i madlavningen og vi er stoppet op og har spist mad og lign men min samvittighed nager mig fordi han skulle sidde så længe i hans høj stol udover at han sidder i den ved måltider og at jeg ikke har leget på gulvet med ham idag, føler virkelig jeg har svigtet ham så meget idag, selvom han er 9 mdr nu er det jo ingen undskyldning. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
christinak skriver:

Åha hvor min samvittighed nager mig lige nu og føler mig faktisk som en dårlig mor overfor min søn. Han har det meste af dagen bare leget selv på gulvet og sat 1 time i hans høj stol mens jeg har stormet rundt og gjort hoved rent og bagt brød og lavet klar til aftensmad, jeg har selvfølgelig inddraget ham i madlavningen og vi er stoppet op og har spist mad og lign men min samvittighed nager mig fordi han skulle sidde så længe i hans høj stol udover at han sidder i den ved måltider og at jeg ikke har leget på gulvet med ham idag, føler virkelig jeg har svigtet ham så meget idag, selvom han er 9 mdr nu er det jo ingen undskyldning. 

Anmeld

22. januar 2013

christinak

AnjaM skriver:

Tak

Anmeld

22. januar 2013

Janni.

Se lyst på det.. Det sker ikke hver dag, du nåede en masse idag, og han har jo ikke været overladt 100 % til sig selv.

Væk med den dårlige samvittighed.

Anmeld

22. januar 2013

christinak

Janni. skriver:

Se lyst på det.. Det sker ikke hver dag, du nåede en masse idag, og han har jo ikke været overladt 100 % til sig selv.

Væk med den dårlige samvittighed.

Nej det er rigtig nok det er sjældent det sker vi leger altid på gulvet hver dag. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.