Lege til 4 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.852 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Skouboe

Min datter skal have børnehaven (24 børn) på besøg i morgen og jeg ved ikke halt hvad jeg skla finde på for at underholde dem. Er der nogen der har nogle gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Skouboe skriver:

Min datter skal have børnehaven (24 børn) på besøg i morgen og jeg ved ikke halt hvad jeg skla finde på for at underholde dem. Er der nogen der har nogle gode ideer?

Personligt syntes jeg ikke det er nødvendigt med en aktivitet de skal lave. Børnene er mere intresseret i at se dit barns hjem og legetøj

Anmeld

22. januar 2013

PernilleogLouis

Skouboe skriver:

vi har heller aldrig fundet på underholdning når børnehaven har været her - det har de slet ik tid til

Anmeld

22. januar 2013

TbCp

Vi har ikke selv haft børnehaven hjemme, men jeg kan huske at min mor havde det ved min lillebror og der var det ting som skattejagt og selvbyg at små lagkager der hittede!

Anmeld

22. januar 2013

Skouboe

PernilleogLouis skriver:

vi har heller aldrig fundet på underholdning når børnehaven har været her - det har de slet ik tid til

Det var egentligt mere for at have lidt i baghånden, hvis de begyndte at kede sig. Det er jo 24 børn mellem 3 og 6 så der er ret stor spredning. Det er kun min mand der er hjemme (jeg har et møde jeg ikke kan aflyse), så jeg ville gerne have fundet på et par små ting han kunne hive frem, hvis det var.

Anmeld

22. januar 2013

PernilleogLouis

Skouboe skriver:

Det var egentligt mere for at have lidt i baghånden, hvis de begyndte at kede sig. Det er jo 24 børn mellem 3 og 6 så der er ret stor spredning. Det er kun min mand der er hjemme (jeg har et møde jeg ikke kan aflyse), så jeg ville gerne have fundet på et par små ting han kunne hive frem, hvis det var.

det er frisk af din mand 

Anmeld

22. januar 2013

Skouboe

PernilleogLouis skriver:

det er frisk af din mand 

Pædagogerne kommer selvfølgeligt også, men ja, jeg synes også det er super friskt af ham. Men det var den eneste dag børnehaven kunne og jeg har et møde jeg ikke på nogen måde kan komme udenom (ikke fordi jeg ikke har prøvet) og der var ingen af os der havde hjerte til at at fortælle vores datter at hun ikke kunne få børnehaven med hjem, når hun nu havde snakket om det i et halvt år.

Anmeld

22. januar 2013

PernilleogLouis

Skouboe skriver:

Pædagogerne kommer selvfølgeligt også, men ja, jeg synes også det er super friskt af ham. Men det var den eneste dag børnehaven kunne og jeg har et møde jeg ikke på nogen måde kan komme udenom (ikke fordi jeg ikke har prøvet) og der var ingen af os der havde hjerte til at at fortælle vores datter at hun ikke kunne få børnehaven med hjem, når hun nu havde snakket om det i et halvt år.

Ja det er altså frisk selvom der også kommer pædagoger så  til din mand og håber det kommer til at gå fantastisk

Anmeld

22. januar 2013

tinasmor

Skouboe skriver:

Vi lavede en rundkredt og sang forskellige børnesange.

Nu er i jo så ikke så heldige i januar med vejret. Vores er om foråret og selv om vi de fleste år har haft meget koldt vejr, så har vi nu alligevel været i haven og leget lidt. Så har det været bro, bro brille og kongens efterfølger.

I år vil min datter Så gerne lave en skattejagt. Aner ikke hvordan jeg laver det, når de er så små. Jeg må google lidt.

Anmeld

23. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har haft børnehaven hjemme flere gange. De har været i haven og lege, og så har værelset ellers været et stor hit.

Så hvis I har en have ville jeg starte med, at de legede ud (de er jo vant til, at være ude selvom det er koldt), og så kommer de ind når de skal spise og bagefter leg på værelset, og så passer det med, at de skal hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.