flytte for sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Savannah

Måske kommer jeg til at nævne noget du har skrevet, men her er hvad jeg har været glad for at have :-)

Gode køkkenknive, kartoffelskræller, paletkniv, ostehøvl, clips til poser, klemmer, opvaslebalje, opvaskestativ, sengetøj, boxe/kasser til lys, servievietter og den slags, elkedel, en god kaserolle, stavblender, spand, moppe, støvsuger.. det er dyrt at flytte hjemmefra :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

ønskebørn74

MiichellaMalou skriver:

jeg har fået stjålet alle mine ting til at flyt for sig selv så nu skal jeg jo starte om. så har lavet en liste så hvis jeg mangler noget må i meget gerne skrive det.

sofa.

sofabord.

seng.

sengebord.

spisestel 12 per.

bestik 12 per.

gryder/pander.

klædeskab.

gulvtæppe.

gardiner.

spisebord+4 stole.

tv møbler/opbevaring.

bøtter/skåle.

mangler jeg mere?

Grydeskeer og skarpe snitte knive..

Anmeld

22. januar 2013

Nemesis

Spækbræt/skærebrædder
piskeris
håndklæder
sengetøj
glas/krus (kan ikke huske om det er nævnt)

Anmeld

22. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu har jeg ik lige læst alle de andre svar, men tænker om du har fået en ny bolig??

hvis ik ville jeg nok vente med at købe klædeskab og feks gulvtæpper, men ellers ser det da ud til at du har styr på de store ting! vh stine

Anmeld

22. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

StineW79 skriver:

Nu har jeg ik lige læst alle de andre svar, men tænker om du har fået en ny bolig??

hvis ik ville jeg nok vente med at købe klædeskab og feks gulvtæpper, men ellers ser det da ud til at du har styr på de store ting! vh stine

Nej har ikke fået noget endnu så det venter jeg også med til jeg har fået lejlighed

Anmeld

22. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MiichellaMalou skriver:

Nej har ikke fået noget endnu så det venter jeg også med til jeg har fået lejlighed

Kom lige til at tænke på håndmikser/ blender og ovenfastefade også. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.