Der sker underlige ting i mit hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg ved ikke om jeg tror på det med ånder, spøgelser og andet "overnaturligt", men efter jeg har fået min lejlighed, sker der underlige herhjemme.
Jeg har hertil morgen opdaget i et rum der ikke er rør under gulvet set en kæmpe "vandpyt" og den er bare kommer ud af ingen ting. Dette sker til tider i det samme rum og vi har fået det tjekker og der er IKKE vandforsygning under det gulv!
Vi har prøvet at selvom der er slukket for varmen og termostaten står på 0 så kamp brænder vores radiatorer (kæresten er VVS, og varmemester har også set på den ene og skiftet den, og det er der forsat!)
Det værste jeg har prøvet er at jeg har gjort rent og pudset spejl på vinduet og går i vad en time efter - INGEN ANDRE VAR HJEMME - og da jeg går ud er der KUN ET, men skræmmende nok et (undskyld sproget) FUCKING HÅNDAFTRYK på spejlet - der er æige blevet pudset..

Jeg har faktisk ikke lyst til at være i mit hjem meget længere mere - har boet her i tre mdr. Føler jeg er ved at blive sindsyg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det med radiatoren var også et kæmpe problem i min søsters gamle lejlighed og den var helt ny! Hvis det er et sted i lejer, ska du gøre udlejer opmærksom på det, da i ellers ka ende med en kæmpe varmeregning, hvis han ik fikser det! Det er der nu nok ik noget mystisk i!

Har i fået tjekket at det ik drypper ned fra loftet?? Vand har det jo med at " vandre" til det finder et sted det ka komme ned/ op. Og nu hvor der er sne og is, ka det vandre ret langt. Tror det i hvert fald ku være en god forklaring! 

Den med spejlet, har jeg også prøvet. Glatte overflader binder fedt, fra feks hænder også, når der så kommer damp/ kondens på, træder aftrykket frem. Også derfor man ka tegne og skrive beskeder på et spejl/ vinduer, som så først kommer frem, når man har været i bad. Vh stine

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvorfor kan jeg ikke rette mit indlæg?
Vindue = badeværelse
Vad = Bad
Æige = Lige

Det gik lidt stærkt

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det med radiatoren var også et kæmpe problem i min søsters gamle lejlighed og den var helt ny! Hvis det er et sted i lejer, ska du gøre udlejer opmærksom på det, da i ellers ka ende med en kæmpe varmeregning, hvis han ik fikser det! Det er der nu nok ik noget mystisk i!

Har i fået tjekket at det ik drypper ned fra loftet?? Vand har det jo med at " vandre" til det finder et sted det ka komme ned/ op. Og nu hvor der er sne og is, ka det vandre ret langt. Tror det i hvert fald ku være en god forklaring! 

Den med spejlet, har jeg også prøvet. Glatte overflader binder fedt, fra feks hænder også, når der så kommer damp/ kondens på, træder aftrykket frem. Også derfor man ka tegne og skrive beskeder på et spejl/ vinduer, som så først kommer frem, når man har været i bad. Vh stine

Vi er i et stort boligselskab, og de prøver alt - de har ikke oplevet det før, der er snak om at udskifte en gang til.. Alt er tjekket..

Mht vand så kommer det heller ikke fra loftet og det er det der undre mig, det er ligesom de bare opstår de her plettet :/

Også selvom det er blevet pudset? Altså spejlet..

Anmeld

22. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Vi er i et stort boligselskab, og de prøver alt - de har ikke oplevet det før, der er snak om at udskifte en gang til.. Alt er tjekket..

Mht vand så kommer det heller ikke fra loftet og det er det der undre mig, det er ligesom de bare opstår de her plettet :/

Også selvom det er blevet pudset? Altså spejlet..

Syntes helt sikkert at i ska få dem til at skifte og tjekke alt igen, da det i sidste ende er jeg der ender med en stor fed regning, hvis det stadig er et problem når i flytter. 

Vandet ka også komme fra undreboen. Det ka være problemer med udsugningen på deres emhætter eller fra deres badeværelse osv. Vand vandre simpelhen til det finder et sted at komme frem.

Jeg vil mene at det med aftrykket stadig ka komme, selvom der er gjort rent. Fedt aftryk ka være svære at få af! Vh stine

Anmeld

22. januar 2013

Bassemor<3

StineW79 skriver:

Syntes helt sikkert at i ska få dem til at skifte og tjekke alt igen, da det i sidste ende er jeg der ender med en stor fed regning, hvis det stadig er et problem når i flytter. 

Vandet ka også komme fra undreboen. Det ka være problemer med udsugningen på deres emhætter eller fra deres badeværelse osv. Vand vandre simpelhen til det finder et sted at komme frem.

Jeg vil mene at det med aftrykket stadig ka komme, selvom der er gjort rent. Fedt aftryk ka være svære at få af! Vh stine

Jeg har nu ikke hørt om at vand vandre OP, jo hvis det har noget at vandre i, men sgu ikke så der kommer en hel pyt på gulvet ovenover

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Jeg har nu ikke hørt om at vand vandre OP, jo hvis det har noget at vandre i, men sgu ikke så der kommer en hel pyt på gulvet ovenover

Det siger min kæreste også.. Der var noget andet hvis et rør var sprunget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.