syg eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil i sende i vuggestue eller blive hjemme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.088 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

MIWULA

Sagen er min søn havde 2 gange dårlig mave igår aftes og her til morgen har der ikk været noget endnu også har jeg taget hans temp. og den var 37,5 er det feber? og ville i holde barnet hjemme fra vuggestue eller ej?

Han var hjemme næsten hele sidste uge. jeg går hjemme lige pt nemlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Munder

Dårlig mave smitter rigtig meget, så jeg ville holde ham hjemme. Det er mest fair over for goggerne og de andre børn.

Anmeld

22. januar 2013

MIWULA

Munder skriver:

Dårlig mave smitter rigtig meget, så jeg ville holde ham hjemme. Det er mest fair over for goggerne og de andre børn.

Ja det har du oz ret i..

Anmeld

22. januar 2013

tarkoflen

Når du går hjemme, så ville jeg helt sikkert holde ham hjemme, fordi dårlig mave smitter helt vildt!

Hvis du ikke havde gået hjemme, så havde jeg nok overvejet det en ekstra gang

Anmeld

22. januar 2013

MIWULA

tarkoflen skriver:

Når du går hjemme, så ville jeg helt sikkert holde ham hjemme, fordi dårlig mave smitter helt vildt!

Hvis du ikke havde gået hjemme, så havde jeg nok overvejet det en ekstra gang

Ja det tænker jeg også selv når nu jeg alligevel er hjemme.. Det ville os være rigtig øv hvis så de ringede efter jeg lige havde afleverede ham så ville jeg da heller ikk ha det godt med mig selv.. hehe

Anmeld

22. januar 2013

An&Jo

nu ved jeg godt det sikkert er for sent..

MEN dårlig mave er noget af det der smitter allermest, og i vores vuggestue er der en regel om at der ikke må have været tynd mave i minimum 48 timer før man sender barnet afsted igen..

Jeg havde Johannes hjemme i næsten 3 uger med dårlig mave fordi det ikke ville gå iorden, og vi havde prøver sendt ind til dyrkning osv fordi det blev ved..

Til sidst blev det endelig okay og i smarbejde med vuggestue og læge blev han sendt afsted fordi vi vurderede det ikke smittede.. han var der to dage, og så var han smittet igen og vi havde endnu en uge hjemme..

Og sådan blev det ved indtil for nylig hvor vuggestuen virkelig slog i bordet og bad de forældre med syge børn om at holde dem hjemme efter de regler der var opstillet, det var der nemlig desværre forældre der ikke gjorde..

Så endelig hold ham hjemme, som minimum idag..

Anmeld

22. januar 2013

MIWULA

An&Jo skriver:

nu ved jeg godt det sikkert er for sent..

MEN dårlig mave er noget af det der smitter allermest, og i vores vuggestue er der en regel om at der ikke må have været tynd mave i minimum 48 timer før man sender barnet afsted igen..

Jeg havde Johannes hjemme i næsten 3 uger med dårlig mave fordi det ikke ville gå iorden, og vi havde prøver sendt ind til dyrkning osv fordi det blev ved..

Til sidst blev det endelig okay og i smarbejde med vuggestue og læge blev han sendt afsted fordi vi vurderede det ikke smittede.. han var der to dage, og så var han smittet igen og vi havde endnu en uge hjemme..

Og sådan blev det ved indtil for nylig hvor vuggestuen virkelig slog i bordet og bad de forældre med syge børn om at holde dem hjemme efter de regler der var opstillet, det var der nemlig desværre forældre der ikke gjorde..

Så endelig hold ham hjemme, som minimum idag..

jamen du har ret.. Jeg vidste ikk at der skulle gå 48 timer inden de måtte komme igen.. Synes faktisk godt de kunne lave sådan en folder hvor der står hvor længe børnene skal blive hjemme når de har de forskellige sygdomme..

Anmeld

22. januar 2013

dukke

Jeg ville holde ham hjemme

Anmeld

22. januar 2013

An&Jo

MIWULA skriver:

jamen du har ret.. Jeg vidste ikk at der skulle gå 48 timer inden de måtte komme igen.. Synes faktisk godt de kunne lave sådan en folder hvor der står hvor længe børnene skal blive hjemme når de har de forskellige sygdomme..

ved heller ikke om den gælder allesteder, men den gør i vores, og det må jo siges at virke, for da alle forældre først fulgte reglerne kom vuggestuen fri for omgangssyge..

Anmeld

22. januar 2013

MIWULA

An&Jo skriver:

ved heller ikke om den gælder allesteder, men den gør i vores, og det må jo siges at virke, for da alle forældre først fulgte reglerne kom vuggestuen fri for omgangssyge..

Tror nu nok det er de samme regler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.