Tager man på ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Anonym trådstarter

Tager man på, når man kommer i behandling ? Jeg tænker lidt at når man skal tage alle de hormoner vil man så ikk tage på ? Ligesom man kan med p-piller ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Joerse

Anonym skriver:

Tager man på, når man kommer i behandling ? Jeg tænker lidt at når man skal tage alle de hormoner vil man så ikk tage på ? Ligesom man kan med p-piller ? 

Jeg snakkede med klinikken om der var mulighed for det, og det var der.. Jeg selv har taget 7 kg på.. Men medicinen skal nok ikke have hele skylden, men de mener ude på klinikken at den har gjort det har været nemmere for mig at tage på.. 

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Joersholm skriver:

Jeg snakkede med klinikken om der var mulighed for det, og det var der.. Jeg selv har taget 7 kg på.. Men medicinen skal nok ikke have hele skylden, men de mener ude på klinikken at den har gjort det har været nemmere for mig at tage på.. 

Okay, så må jeg jo bare tænke over hvad jeg spiser

Anmeld

22. januar 2013

tarkoflen

Jeg har ikke taget på, jeg har faktisk tabt mig lidt... Men det kommer jo nok an på, hvordan man reagerer på hormonerne. Plus at jeg tog nogle kg. på da jeg startede med at tage p-piller uafbrudt på grund af endometriose, så jeg tror faktisk, at mit vægttab skyldes at jeg ikke tog p-piller i længere perioder.

Så man behøver ikke tage på, men jeg har hørt, at der er nogle, der bliver mere sultne, og ja så er det jo nemt at tage på

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg har ikke taget på, jeg har faktisk tabt mig lidt... Men det kommer jo nok an på, hvordan man reagerer på hormonerne. Plus at jeg tog nogle kg. på da jeg startede med at tage p-piller uafbrudt på grund af endometriose, så jeg tror faktisk, at mit vægttab skyldes at jeg ikke tog p-piller i længere perioder.

Så man behøver ikke tage på, men jeg har hørt, at der er nogle, der bliver mere sultne, og ja så er det jo nemt at tage på

Jeg må virkelig tænke over kosten Tak for svar

Anmeld

22. januar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg må virkelig tænke over kosten Tak for svar

Det var så lidt

Ja man skal jo nok tænke lidt over kosten, det skader i hvert fald ikke!

Anmeld

22. januar 2013

Nessie

Jeg har taget lidt på under hver behandling.

Meget af det har været fordi jeg blev helt vildt sulten af hormonerne

Anmeld

22. januar 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Tror det er meget forskelligt - jeg tog 5 kg på - på 1 uge!! 

Men noget af det var så væske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.