hold da op !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Bassemor<3

Min kæreste og jeg har det rigtig godt sammen, vi har været sammen 7 år og har en lille søn på 1 år. Nu er problemet så, at jeg er kommet til at kysse med en anden mand, sådan total impulsivt, det var ikke engang til en fest Jeg vælger at fortælle min kæreste det da jeg gerne vil være HELT ærlig vi snakker om det og jeg regner med at vi nok skal komme videre efter det. MEN så en dag sidder kæresten ved computeren på DATING.DK ! spurgte hvorfor han har profil der, det mente han så han havde ret til for han skulle da have lov til at gøre gengæld, han sidder på den sidde hver aften og har gjort det i tre dage mens jeg desperat forsøger at forklarer ham at jeg bare gerne vil videre efter min bommert.

lyder det helt absurt ? ? ?

DET er det også, for det var en DRØM ! og GUD hvor jeg hader at drømme sådan nogle drømme ! Heldigvis ved jeg at hverken jeg eller min kæreste kunne finde på at være den anden utro! Så det trøster jeg mig da med, men kæft det er dejligt at vågne fra sådan en drøm !

Har i også drømt mærkelige ting indimellem ? kom med jeres historier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Dot D

Nu du skriver sjove drømme....

Jeg må simpelthen have bagt for mange kager og set aaaaaaaaaaaaalt for meget Cake Boss...

I sidste uge drømte jeg nemlig, at jeg blev gift med Buddy Valastro -the Cake Boss, og vi fik bagt og pyntet så fantastiske OG mange kager i hans store køkken

Måtte også lige fortælle det da jeg vågnede, min mand trak på smilebåndet og Sophie var ved at dø af grin

Anmeld

22. januar 2013

Bassemor<3

Dot D skriver:

Nu du skriver sjove drømme....

Jeg må simpelthen have bagt for mange kager og set aaaaaaaaaaaaalt for megt Cake Boss...

I sidste uge drømte jeg nemlig, at jeg blev gift med Buddy Valastro -the Cake Boss, og vi fik bagt og pyntet så fantastiske OG mange kager i hans store køkken

Måtte også lige fortælle det da jeg vågnede, min mand trak på smilebåndet og Sophie var ved at dø af grin

hahaha !! fedt !!

Anmeld

22. januar 2013

Dot D

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.