sove udenfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

baby012

tweety2060 skriver:

Hm dp ved at hun sover indenfor herhjemme i disse dage... Men nej jeg har ikke spurgt om hun må sove indenfor... Dp har flere gange sagt om morgen at ungerne skal sove indenfor, men de har sovet udenfor hver dag....
Tænker bare luften er rigtig kold i lungerne, især nu hvor hun er snottet...
Sover de skal kun i body eller alm tøj også??

Hun har en trøje, bukser og strømper på selvf. Derudover en køredragt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

baby012

tweety2060 skriver:

Hm dp ved at hun sover indenfor herhjemme i disse dage... Men nej jeg har ikke spurgt om hun må sove indenfor... Dp har flere gange sagt om morgen at ungerne skal sove indenfor, men de har sovet udenfor hver dag....
Tænker bare luften er rigtig kold i lungerne, især nu hvor hun er snottet...
Sover de skal kun i body eller alm tøj også??

Hun har en trøje, bukser og strømper på selvf. Derudover en køredragt  

Anmeld

22. januar 2013

Carina:-)

Villads på 10 mdr sover udenfor.

I flyverdragt med uldsokker/vanter og så sovepose samt tæppe.

Sørger for at stille ham i læ,og så er han dejlig varm når jeg tager ham op

Anmeld

25. januar 2013

Sitrani

tweety2060 skriver:

Godmorgen
Er har en lille forespørgsle.... Sover jeres børn udenfor i barnevogn i disse dage eller sover de indenfor??
Når hun er hjemme sover hun indenfor når det er SÅ koldt, men i dp sover hun i barnevogn....
Nu er hun snottet og hoster og mit mor hjerte ville bare så gerne at hun kunne sove indenfor
Hvad gør I ??

Min datter sover ude i sin barnevogn, medmindre det er -10 grader udenfor... så sover hun selvfølgelig indenfor.... I DP sover hun faktisk mest inde lige for tiden, men tror måske hendes DP synes det er for koldt, men jeg ligger hende udenfor alligevel - også selvom hun er lidt snottet - hun bliver ikke mere snottet af at være udenfor og sove, så længe hun er klædt ordentligt på og er varm nok osv. Står i læ og alle de der forholdsregler selvfølgelig Synes det er godt at sove ude, også når det koldt

Anmeld

25. januar 2013

Fenja09

tweety2060 skriver:

Godmorgen
Er har en lille forespørgsle.... Sover jeres børn udenfor i barnevogn i disse dage eller sover de indenfor??
Når hun er hjemme sover hun indenfor når det er SÅ koldt, men i dp sover hun i barnevogn....
Nu er hun snottet og hoster og mit mor hjerte ville bare så gerne at hun kunne sove indenfor
Hvad gør I ??

Lige nu er vores datter i gæstepleje og der sover hun i barnevogn også selvom det er så koldt udenfor. Det er ikke fordi jeg synes særlig godt om det, men der er ikke plads til at de kan sove indenfor. Jeg kontrollere dog altid vejrudsigten om morgenen, for er minusgraderne omkring 8-10 ja så skal hun sove inden for.

Hos hendes normale dp mor sover hun indenfor i minusgrader, men ellers altid udenfor. Herhjemme har hun altid sovet inde, uanset vejr.

/Fenja

Anmeld

25. januar 2013

MetteT

Christian (22 mdr) sover udenfor i dagplejen.. Han har hue,jakke strømpebukser under sine alm bukser og melton futter på.. Dyne og tæppe over... Herhjemme sover han i det samme bare i en åben garage.. 

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.