Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frkmtc skriver: Hej alle sammen Sidder og keder mig lidt , så ville hører hvad i skønne mennesker laver lige nu .. mig og min kæreste ser Gordon Ramsey på 3eren , og vores tykke hund ligger og putter !
Hej alle sammen Sidder og keder mig lidt , så ville hører hvad i skønne mennesker laver lige nu .. mig og min kæreste ser Gordon Ramsey på 3eren , og vores tykke hund ligger og putter !
Ser Dicte og drømmer..
Sidder og ammer i sofaen, og venter på at der kommer the mentalist på tv 3 kl 21! Vh stine
sidder oppe ved min mor og ser Dichte:-) og tænker på det er sjovt hun ikke aner jeg er gravid, og er ved at sprænge! Glæder mig til det skal fortælles,
Jeg sidder og prøve at finde en masse inspiration til indretning af hobbyrum flash kontor, men det lykkedes slet ikke . har prøvet i 48 timer snart og normalt plejer ideerne at vælte ind, men den her slåsjeg lidt med. Øv. Gode råd modtages gerne
jeg sidder på baby og fjæsen
Haha, det samme her
Her har vi fyldt sofaen kæresten, lille-pigen, hunden og jeg, og vi ser også Gordon Ramsey på tv3
Svarer på denne tråd da jeg sidder på Baby.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128