Hvad laver i lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Frkmtc

Hej alle sammen

Sidder og keder mig lidt , så ville hører hvad i skønne mennesker laver lige nu .. mig og min kæreste ser Gordon Ramsey på 3eren , og vores tykke hund ligger og putter !
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

An&Jo

Frkmtc skriver:

Hej alle sammen

Sidder og keder mig lidt , så ville hører hvad i skønne mennesker laver lige nu .. mig og min kæreste ser Gordon Ramsey på 3eren , og vores tykke hund ligger og putter !

jeg ser boligjagt for nybegyndere på tv3puls, samtidig med at jeg sidder her på baby, og har gang i et lille indlæg på bloggen, på et tidspunkt kan det nok udgives, forhåbentlig inden jeg går i seng i aften..

Anmeld

21. januar 2013

ønskebørn74

Frkmtc skriver:

Hej alle sammen

Ser Dicte og drømmer..

Anmeld

21. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidder og ammer i sofaen, og venter på at der kommer the mentalist på tv 3 kl 21! Vh stine

Anmeld

21. januar 2013

trunte89

Ser dicte og hækler.

Anmeld

21. januar 2013

frk1991

Frkmtc skriver:

Hej alle sammen

sidder oppe ved min mor og ser Dichte:-) og tænker på det er sjovt hun ikke aner jeg er gravid, og er ved at sprænge! Glæder mig til det skal fortælles,

Anmeld

21. januar 2013

booster_88

Jeg sidder og prøve at finde en masse inspiration til indretning af hobbyrum flash kontor, men det lykkedes slet ikke . har prøvet i 48 timer snart og normalt plejer ideerne at vælte ind, men den her slåsjeg lidt med. Øv. Gode råd modtages gerne

Anmeld

21. januar 2013

Guldfisken

jeg sidder på baby og fjæsen

Anmeld

21. januar 2013

Satans

Frkmtc skriver:

Hej alle sammen

Haha, det samme her

Her har vi fyldt sofaen kæresten, lille-pigen, hunden og jeg, og vi ser også Gordon Ramsey på tv3

Anmeld

21. januar 2013

MorDk

Svarer på denne tråd da jeg sidder på Baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.