Ups

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

An&Jo

Ja her til aften tændte jeg lige computeren for første gang i meget lang tid, og gik på facebook, kigger på min væg, og opdager at jeg er venner med en som jeg ikke kan huske jeg har accepteret, jeg vælger derfor at slette personen..

Så kigger jeg lige op i hjørnet, og sørme om ikke det er min kæreste der er logget ind det betyder så at det er en af hans venner jeg har slettet..

Jeg skal lige vænne mig til at dele computer fremfor at have hver sin, efter hans gik i stykker, og vi plejer at logge ud, men vi kan jo begge glemme det..

Det resulterede jo så i at min kæreste fik sig en ven mindre, og jeg måtte ringe til ham og fortælle det selvom han sidder på færgen imod Oslo, hvilket er lig med en ret dyr minuttakst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Wimmie

Haha, stakkels ven - nu tror vedkommende at han/hun bare er ude i kulden 

Anmeld

21. januar 2013

An&Jo

Wimmie skriver:

Haha, stakkels ven - nu tror vedkommende at han/hun bare er ude i kulden 

haha, ja det må hun næsten tro, og når han så undskylder med at det er mig der har slettet hende, så tænker hun bare dumme kælling.. haha

Ej håber nu hun nok skal forstå det, men tror nu heller ikke det var en han snakkede meget med.. Måske jeg selv skulle kontakte hende for at forklare det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.