Anna111 skriver:
ja som overskriften siger hvad vil det koste? min læge vil ikke henvise mig så jeg kan blive undersøgt da jeg jo blev gravid efter 12mdr mistede i 6uge og det er nu 13uger siden det eneste hun har at sige er at jeg skal have mistet en 3-4 gange før hun vil henvise mig vider (mig med indlæget at min læge syntes jeg er for ung) over vejer osse at skifte læge men det er jo ikke sikkert det gør nogen forskel. og vil bare rigtig gerne undersøges for at se om alt er som det skal være syntes heller ikke min mens er helt reglmessig så hvad ville det koste at komme på privat klinik og blive undersøgt håber der er nogle her inde som har forstand på dette og kan hjælpe mig mvh Anna
Mit råd vil være at skifte læge. Du skal højst sandsynligt henvises til en gynækolog osv derfra. Man kan ikke sige hvad det vil koste på privat klinik, da det kommer an på behandlingen- det kan være fra 2000 - 45000kr. Selve udredningen, som du efterspørger, koster vist 5000kr på privatklinik, også først derefter kommer en behandling.
Anmeld