Hjælp Nu har jeg været hele verden rundt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

ja det føler jeg... Hvor kan jeg købe baby-lyseblå bloklys??? kan virkelig ikke finde dem nogle steder... Skal bruge dem weeekenden!!! Hjæææælllllp Hehe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Karina84

Hele verden rundt, hmm saa er der ikke mange muligheder tilbage 

Men af det vi har i nærheden af hvor jeg bor, tænker jeg Rema 1000, Løvbjerg, Føtex, Superbest, Bilka, Fakta... Hmm og ellers er der vel bolighusene, Sinderup, Inspiration osv...

Har ikke lige kigget paa lys for nyligt, saa mere kan jeg ikke hjælpe, men haaber det gav lidt inspiration 

Go fest, og tillykke 

Anmeld

21. januar 2013

jydeinden

sommerc skriver:

ja det føler jeg... Hvor kan jeg købe baby-lyseblå bloklys??? kan virkelig ikke finde dem nogle steder... Skal bruge dem weeekenden!!! Hjæææælllllp Hehe....

har du tjekket på nettet ? for ved jeg så dem på en hjemmeside

Anmeld

21. januar 2013

GUSO

Jeg ville prøve Bilka..

Anmeld

21. januar 2013

baby012

Superbest havde i sidste uge.. Der købte jeg til vores drengs barne dåb (tidlig ude)  

men kan være de stadig har ?? 

Anmeld

21. januar 2013

Leyla94

sommerc skriver:

Asma dekorationer inde på facebook...Hun har det

Anmeld

21. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
sommerc skriver:

Tænkte lige hvor du er fra.
Her i randers har vi en fest og hobby butik. Hvor jeg er meget sikker på de har dem

Anmeld

25. januar 2013

MariaKyedDK

sommerc skriver:

jeg købte mange lyseblå bloklys i 10'eren ( tigeren ) den gang jeg holdte vores søns barnedåb.

har du fundet nogen ?

Anmeld

25. januar 2013

blomst84

Har du tjekket Tiger eller søstrene grene? 

Anmeld

25. januar 2013

blomst84

Har du tjekket Tiger eller søstrene grene? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.