Jer, der bruger ÆL-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger,

Jeg skriver lige til Jer som anonym, da jeg ikke vil risikere at kunne Googles i forbindelse med graviditeter endnu ;-)

Kæresten og jeg startede PB for snart 5 måneder siden - endnu uden nogen former for resultater. Min cyklus har ikke været helt stabil, svingende mellem 28 og 35 dage, dog mest hældende til 35 dage.
I den her omgang besluttede at jeg ville lege lidt med ÆL-tests for at se hvordan ÆL ligger i forhold til kroppens symptomer, ÆL-slim osv.
Jeg tog en test i fredags, (4 dage før forventet ÆL ved en 28 dages cyklus) den var fuldstændig negativ, der var kun kontrolstregen at se.
Derfor valgte jeg at vente et par dage for ikke at skulle teste mange dage forgæves, hvis min cyklus nu er 35 dage den her gang.
Jeg har så testet i dag, og kan lige ane en lillebitte svag teststreg den her gang, så det går da den rigtige vej

Spørgsmålet til Jer lyder så, hvor lang tid gik der ca. for Jer fra I kunne se den første svage, svage streg til i havde en positiv ÆL-test?

Jeg ved godt, at det sikkert er meget forskelligt fra person til person, og at jeg sandsynligvis får svar på mit spørgsmål i løbet af 1-7 dage helt automatisk, når jeg nu bliver ved at teste - men det er jo rart at få en lille idé om, hvor meget tålmodighed jeg skal væbne mig med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg skriver lige til Jer som anonym, da jeg ikke vil risikere at kunne Googles i forbindelse med graviditeter endnu ;-)

Kæresten og jeg startede PB for snart 5 måneder siden - endnu uden nogen former for resultater. Min cyklus har ikke været helt stabil, svingende mellem 28 og 35 dage, dog mest hældende til 35 dage.
I den her omgang besluttede at jeg ville lege lidt med ÆL-tests for at se hvordan ÆL ligger i forhold til kroppens symptomer, ÆL-slim osv.
Jeg tog en test i fredags, (4 dage før forventet ÆL ved en 28 dages cyklus) den var fuldstændig negativ, der var kun kontrolstregen at se.
Derfor valgte jeg at vente et par dage for ikke at skulle teste mange dage forgæves, hvis min cyklus nu er 35 dage den her gang.
Jeg har så testet i dag, og kan lige ane en lillebitte svag teststreg den her gang, så det går da den rigtige vej

Spørgsmålet til Jer lyder så, hvor lang tid gik der ca. for Jer fra I kunne se den første svage, svage streg til i havde en positiv ÆL-test?

Jeg ved godt, at det sikkert er meget forskelligt fra person til person, og at jeg sandsynligvis får svar på mit spørgsmål i løbet af 1-7 dage helt automatisk, når jeg nu bliver ved at teste - men det er jo rart at få en lille idé om, hvor meget tålmodighed jeg skal væbne mig med

Jeg havde svage teststreger altid - var dog ikke et sekund i tvivl når den var positiv .. Stregen udviklede sig ikke - dog dagen før positiv test blev den lidt mere tydelig

Anmeld

21. januar 2013

pcoramt

jeg fik at vide jeg skulle teste fra 12 dag i cyklus og så frem til posiv test.. jeg tester positivt ca. på 18 dagen i cyklus.. min cyklus er på ca. 29 dage.

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg havde svage teststreger altid - var dog ikke et sekund i tvivl når den var positiv .. Stregen udviklede sig ikke - dog dagen før positiv test blev den lidt mere tydelig

Tak for svar.
Hmm ja, så kan det jo være når som helst, hvis jeg er som dig

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

jeg fik at vide jeg skulle teste fra 12 dag i cyklus og så frem til posiv test.. jeg tester positivt ca. på 18 dagen i cyklus.. min cyklus er på ca. 29 dage.

Tak for svar.
Ok jeg er kun på dag 15, og jeg har cyklus et sted mellem 28 og 35 dage, så der kan jo være noget tid til endnu.
Hvordan ser dine test ud op til positiv, bliver de mere og mere tydelige over flere dage, eller er de meget utydelige lige indtil du tester positiv?

Anmeld

21. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Tak for svar.
Ok jeg er kun på dag 15, og jeg har cyklus et sted mellem 28 og 35 dage, så der kan jo være noget tid til endnu.
Hvordan ser dine test ud op til positiv, bliver de mere og mere tydelige over flere dage, eller er de meget utydelige lige indtil du tester positiv?

De var utydelige og blev ikke mere og mere tydelige pånær dagen inden den blev positiv

Jeg havde en cyklus på 35 dage og på 20. dagen blev den positiv (hver gang)

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

De var utydelige og blev ikke mere og mere tydelige pånær dagen inden den blev positiv

Jeg havde en cyklus på 35 dage og på 20. dagen blev den positiv (hver gang)

Ok, så skal jeg nok bare væbne mig med lidt tålmodighed
Tænkte bare, at det var ved at være tiden, da mit udflåd ændrede konsistens og blev mere tykt i det - og har også haft lidt murren de sidste par dage, men det føles nu mest som begyndende blærebetændelse, så det kan da være jeg skal få lavet mig en stor kande tranebærsaft

Anmeld

22. januar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Tak for svar.

Ja de bliver først svagt positive og ender så op med to kraftig røde streger

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Ja de bliver først svagt positive og ender så op med to kraftig røde streger

Tusind tak for svar
Hvor mange dage går der ca fra den første svage røde streg til positiv tror du?

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Andre, der har lyst til at dele deres erfaringer om hvor lang tid der går fra den første svage streg til positiv? Evt også hvordan den positive test har ligget i forhold til ÆL-slim?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.