Hej piger,
Jeg skriver lige til Jer som anonym, da jeg ikke vil risikere at kunne Googles i forbindelse med graviditeter endnu ;-)
Kæresten og jeg startede PB for snart 5 måneder siden - endnu uden nogen former for resultater. Min cyklus har ikke været helt stabil, svingende mellem 28 og 35 dage, dog mest hældende til 35 dage.
I den her omgang besluttede at jeg ville lege lidt med ÆL-tests for at se hvordan ÆL ligger i forhold til kroppens symptomer, ÆL-slim osv.
Jeg tog en test i fredags, (4 dage før forventet ÆL ved en 28 dages cyklus) den var fuldstændig negativ, der var kun kontrolstregen at se.
Derfor valgte jeg at vente et par dage for ikke at skulle teste mange dage forgæves, hvis min cyklus nu er 35 dage den her gang.
Jeg har så testet i dag, og kan lige ane en lillebitte svag teststreg den her gang, så det går da den rigtige vej

Spørgsmålet til Jer lyder så, hvor lang tid gik der ca. for Jer fra I kunne se den første svage, svage streg til i havde en positiv ÆL-test?
Jeg ved godt, at det sikkert er meget forskelligt fra person til person, og at jeg sandsynligvis får svar på mit spørgsmål i løbet af 1-7 dage helt automatisk, når jeg nu bliver ved at teste - men det er jo rart at få en lille idé om, hvor meget tålmodighed jeg skal væbne mig med
Anmeld