Desværre var jeg af forskellige årsager nødt til at melde mig ud af skolen, men bare rolig, der bliver startet op igen skal bare være 200% sikker på hvilken uddannelse jeg vil have mig..
Nå men jeg meldte mig ledig, men var ikke meget for det, for det betød at jeg også skulle søge kh fordi jeg ikke har optjent timer nok til min akasse..
Jeg blev sendt ud i noget de kalder straksaktivering fordi jeg er under 30, hvilket også var fint for jeg duer ikke til at gå hjemme.. Jeg kommer ud i noget jobsøgningshalløj, hvor jeg får hjælp til at lave min ansøgning fordi jeg aldrig har prøvet det før, og 2 dage efter start tog jeg afsted med min ansøgning for at aflevere den personligt.. Jeg nåede at komme til sted nummer to og så var jeg ansat med beskeden om at jeg kunne starte dagen efter, så torsdag, fredag og idag har jeg været med rundt til introduktion, så har jeg lige en lille fridag imorgen, og så en vagt onsdag igen..
Jeg er lykkelig, jeg havde sagt til mig selv at jeg MAKS ville være ledig i 14 dage, og jeg var ikke engang ledig i en uge..
Årh ja og jeg er forresten blevet ansat som vikar ved hjemmeplejen i vores kommune, og ja indtil videre har jeg ikke manglet arbejde selvom jeg er vikar..
Anmeld