Gode retter med koteletter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.762 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Peanut

Vi fik lige købt 6 kg koteletter på tilbud 

Men nu står vi sådan lidt, og ved ikke rigtig hvad vi skal gøre med dem. Selvfølgelig kan se steges på en pande (på grillen til sommer), bruges til en gryderet eller i fad, men tænker bare om i ligger inde med nogle spændende, varierede opskrifter, der kan pifte koteletter lidt op. 

Gerne både marinader, retter med koteletter og tern, vi kan jo godt skære dem ud.

Vi er jo kun 2 personer, så hvis der kommer mange forslag, gør det ingenting - vi har jo til lang tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Zelinasmor

Panerede i mel æg og rasp med fritter og bearnaise til  Det er lækkert. I kan også skære nogle stykker i tern og lave en gryderet 

Anmeld

24. januar 2013

Peanut

xoxotasha skriver:

Panerede i mel æg og rasp med fritter og bearnaise til  Det er lækkert. I kan også skære nogle stykker i tern og lave en gryderet 

Tak for svar 

Andre 

Anmeld

24. januar 2013

Carina:-)

Jeg laver tit med champignon ala creme.

Panerede koteletter og ris til 

Måske lidt dampet brocholi for at dæmpe samvittigheden 

Anmeld

24. januar 2013

MariaKyedDK

Peanut skriver:

Vi fik lige købt 6 kg koteletter på tilbud 

Men nu står vi sådan lidt, og ved ikke rigtig hvad vi skal gøre med dem. Selvfølgelig kan se steges på en pande (på grillen til sommer), bruges til en gryderet eller i fad, men tænker bare om i ligger inde med nogle spændende, varierede opskrifter, der kan pifte koteletter lidt op. 

Gerne både marinader, retter med koteletter og tern, vi kan jo godt skære dem ud.

Vi er jo kun 2 personer, så hvis der kommer mange forslag, gør det ingenting - vi har jo til lang tid. 

faktisk har vi os lige købt kotteletter på tilbud for 10 minutter siden, og vi stod længe i fakta og tænkte over noget nyt man kunne lave med dem, vi kom frem til en THAI ret, vi skærer kotteletterne i tern, og så ellers snackpeber, noget chili et eller andet og en masse andre grøntsager med Nudler til i noget WOK

glæder mig til det iaften

Anmeld

24. januar 2013

Peanut

Carina:-) skriver:

Jeg laver tit med champignon ala creme.

Panerede koteletter og ris til 

Måske lidt dampet brocholi for at dæmpe samvittigheden 

Det lyder godt da, men ja, må hellere have lidt grøntsager til - vi forsøger at leve forholdsvis sundt 

Anmeld

24. januar 2013

Peanut

MariaKyedDK skriver:

faktisk har vi os lige købt kotteletter på tilbud for 10 minutter siden, og vi stod længe i fakta og tænkte over noget nyt man kunne lave med dem, vi kom frem til en THAI ret, vi skærer kotteletterne i tern, og så ellers snackpeber, noget chili et eller andet og en masse andre grøntsager med Nudler til i noget WOK

glæder mig til det iaften

Ov ja, det lyder da også spændende 

Anmeld

24. januar 2013

MariaKyedDK

Peanut skriver:

Ov ja, det lyder da også spændende 

Ja ik

glæder mig os til kæresten min laver det iaften

Anmeld

24. januar 2013

KittyCatta

Koteletter i fad
Italienske koteletter
Koteletter i flødesovs
Græske koteletter
Fyldte koteletter 

Anmeld

24. januar 2013

janne1986

Skræl gulerødder og snit i skiver

porrer i skiver, de ligges i bunden af et ildfast fad, og koteletterne ligges ovenpå, derefter røres rød pesto med fløde, og hældes ud over, det skal i ovnen i ca 45 min 

og så plejer jeg at riste lidt bacon og komme ovenpå ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.