sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Klitgaard

Glæder mig simpelhen bare så meget til at få sommerferie i hele 3 uger.Det er ikke fordi vi skal det helt store,vi har lejet et sommerhus i en af ugerne det blir godt at komme hjemmefra så vi kan slappe helt af,ellers skal vi bare nyde det,håber på en masse leg ihaven dejlige lune sommer aftener med vin på terressen.vi skal også en del til stranden,med en lækker madkurv ,spise en masse is ,og råhygge indendøre i regn og blæst. KAN IKKE VENTE. Er der mon andre end mig der har det sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Dictes mor

Du kan tro jeg glæder mig. Jeg har endda fire uger, som bare skal bruge på hygge med manden og hunden. Det bliver bare så skønt.

Anmeld

17. juni 2009

oo

aj jeg glæder mig også! jeg får sommerferie imorgen når jeg har afleveret min sidste eksamensopgave og Søren får om en uge når han har været censor for sidste gang i denne runde, og så har jeg sommerferie til september og han har til midten af august, juhuuuu!

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Jeg har ferie nu og indtil 1 sep. Så jeg nyder det bare og har min den yngste hjemme og de store får en laaaang sommerferie...dejligt...
God ferie til alle...
Eva

Anmeld

17. juni 2009

saxa

Jeg har ferie fra næste fredag og frem til 1.Aug - Og Yasmin holder selvfølgelig ferie sammen med mig. Min kæreste har ferie i uge 29+30..
Og vi har lige bestilt weekend ophold i Lalandia Og glæder mig bare heeelt vildt.. Ellers skal vi nok et smut til KBH i ferien også.. Glæder mig til sommerferien - og til masser af hygge med min lille familie..

Anmeld

17. juni 2009

Sweet1978

Jeg glæder mig også som en vildt til vores sommerferie (27,28 og 29), men det bunder også i at jeg for første gang i et halvt år skal have Nadia i mere end  2 dage af gangen. Det bliver så godt, men også hårdt når vi så skal skilles igen, også for Danielle som er vild med storesøster.

Vi skal som nævnt i andre tråde bare en tur på camping i den første uge, har lejet en hytte med eget bad. Og ugen efter skal vi så besøge 2 hold venner med overnatning, da de bor et stykke fra os nu. Resten tager vi som det kommer, men der er hvert fald "store hoppeland" i randers i 29 så det går der nok også et par dage med.

Anmeld

17. juni 2009

Leneur

Jeg går fra på ferie d 10.juli og så direkte på barsel bagefter. Jeg skal jo flytte, så det gælder bare om at komme på plads og bygge rede inden hun kommer. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Håber også jeg kan slå et smut forbi min storebror ovre på Sjælland og at vejret bliver så godt så stranden kan blive velbesøgt mange gange i år. Det bliver også til en lille tur på Skanderborg festival 1 måned før termin, så jeg har nok at se til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.