Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mutti2B skriver: Nej, ikke når man skiller den ad
Nej, ikke når man skiller den ad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ekebiv skriver: de koster ca 80 kr i matas så jo, de er lidt dyre i forhold til strimmeltestene, men de giver klar besked Da jeg hvde testet SVAGT positiv OVER tid i 4 dage tog jeg en digital som sagde gravid og jeg er nu i 24. uge. Strimmeltestene stirrer man sig blind på og analyserer sig grøn i hovedet, omvendt forsvinder beviset fra de digitale efter nogle timer så jeg har faktisk 2 strimmelteste jeg tog eter nogle uger, bare for at jeg kunne tage dem frem og få bekræftet at jeg rent faktisk ER gravid i ny og næ
de koster ca 80 kr i matas så jo, de er lidt dyre i forhold til strimmeltestene, men de giver klar besked Da jeg hvde testet SVAGT positiv OVER tid i 4 dage tog jeg en digital som sagde gravid og jeg er nu i 24. uge. Strimmeltestene stirrer man sig blind på og analyserer sig grøn i hovedet, omvendt forsvinder beviset fra de digitale efter nogle timer så jeg har faktisk 2 strimmelteste jeg tog eter nogle uger, bare for at jeg kunne tage dem frem og få bekræftet at jeg rent faktisk ER gravid i ny og næ
Jeg synes egentlig bare der er to streger på denne, uanset hvor længe jeg kigger
Emily2012<3 skriver: Hvad ser i på denne test?
Hvad ser i på denne test?
Først ville jeg sige negativ, men synes faktisk godt jeg kan ane en svag blå test-streg
Ser 2 streger!
Miss Church skriver: Først ville jeg sige negativ, men synes faktisk godt jeg kan ane en svag blå test-streg
Ved du om hvordan ser forskel fra om det er en 'rigtig' test streg eller om det er rest farve som nogle snakker om?
Doffie skriver: Ved du om hvordan ser forskel fra om det er en 'rigtig' test streg eller om det er rest farve som nogle snakker om?
Nej det ved jeg ikke Men tænker at det er rest-farve, hvis den kommer senere end de 5 minutter eller hvad det er
Miss Church skriver: Nej det ved jeg ikke Men tænker at det er rest-farve, hvis den kommer senere end de 5 minutter eller hvad det er
som jeg har forstået det er den kommet inden for 5 min...
Doffie skriver: som jeg har forstået det er den kommet inden for 5 min...
Så ville jeg sige at den er god nok men ville nok lige tage en test mere for at være sikker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128