SÅ er der taget blodprøve..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

mpr

Ja så er der blevet taget blodprøve for fuldstændig at udelukke at jeg kan være gravid.. og er jeg ikke gravid har jeg fået lov til at blive udredt for pco... puha er godt nok nervøs men gud hvor er det lækkert med en læge der kan berolige en så meget at jeg kunne gå igennem en blodprøve uden at gå total i panik  

Nå det var bare lige en lille update herfra ^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

FrkDitte

Chel1992 skriver:

Ja så er der blevet taget blodprøve for fuldstændig at udelukke at jeg kan være gravid.. og er jeg ikke gravid har jeg fået lov til at blive udredt for pco... puha er godt nok nervøs men gud hvor er det lækkert med en læge der kan berolige en så meget at jeg kunne gå igennem en blodprøve uden at gå total i panik  

Håber på positivt svar fra lægen...

Skulle den være negativ, så er det jo fint at du skal udredes.. så der kan komme lidt mere "styr" på det..

Har du fået svar?

D.

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

hvornår for du svar på prøven?

Anmeld

23. januar 2013

mpr

FrkDitte skriver:

Håber på positivt svar fra lægen...

Skulle den være negativ, så er det jo fint at du skal udredes.. så der kan komme lidt mere "styr" på det..

Har du fået svar?

D.

Ja fik svar i går og den var negativ så nu ved jeg ikke helt hvordan forløbet bliver men skal vel op og have taget en ny blodprøve så jeg kan blive udredt :/ Øv øv øv..

Anmeld

23. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

hvornår for du svar på prøven?

Negativ desværre så nu skal jeg finde ud af hvornår jeg skal udredes for pco.. Kan kun håbe at jeg ikke har det for ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv hvis jeg har pco og endnu værre hvis jeg ikke kan blive gravid på naturlig vis

Anmeld

23. januar 2013

FrkDitte

Chel1992 skriver:

Ja fik svar i går og den var negativ så nu ved jeg ikke helt hvordan forløbet bliver men skal vel op og have taget en ny blodprøve så jeg kan blive udredt :/ Øv øv øv..

Tag en god snak med din læge næste gang, så du ved hvad der skal ske.. 

Håber det bedste 

D.

Anmeld

23. januar 2013

mpr

FrkDitte skriver:

Tag en god snak med din læge næste gang, så du ved hvad der skal ske.. 

Håber det bedste 

D.

Ja men puha bliver så nervøs... er så bange for at jeg ender med at finde ud af at vi ikke at kan få børn uden hjælp

Anmeld

23. januar 2013

Ønskebarnet14

Jeg har PCO(har tabt 20kg) og jeg har fået nogle piller der gør jeg får modnet mine æg.

Blev scannet igår, og der er to æg på vej, jeg skal scannes igen fredag for at se om de er vokset og så får jeg en ægløsningssprøjte og så er det bare at gå i gang med at hygge selv... 

så så slemt er det heller ikke , det er jo stadig en meget naturlig måde at få børn på ... 

fingre for at det lykkedes uden alt for meget besvær hvis det nu skulle vise sig at du har pco... 

Anmeld

23. januar 2013

mpr

Ønskebarnet2013 skriver:

Jeg har PCO(har tabt 20kg) og jeg har fået nogle piller der gør jeg får modnet mine æg.

Blev scannet igår, og der er to æg på vej, jeg skal scannes igen fredag for at se om de er vokset og så får jeg en ægløsningssprøjte og så er det bare at gå i gang med at hygge selv... 

så så slemt er det heller ikke , det er jo stadig en meget naturlig måde at få børn på ... 

fingre for at det lykkedes uden alt for meget besvær hvis det nu skulle vise sig at du har pco... 

Det faktum at du nævner sprøjte giver mig dårlige nerver :s har så svært ved at læger skal give mig en sprøjte.. kunne ALDRIG selv tage en Desuden har jeg det skidt med læger så tror jeg ville gå psykisk ned hvis jeg skal igennem sådan et forløb med ind og ud fra scanning..

fingre for jeg ikke har pco..

Anmeld

23. januar 2013

Ønskebarnet14

Det er en indvendig scanning og det drejer sig om 2 stk scanninger.. men nogle dages mellemrum..og det tager ikke ret lang tid at få sådan en scanning .. 

Men er selvfølgelig ikke rart hverken med læger eller nåle... 

Nej sådan havde jeg det også, troede aldrig jeg skulle stikke mig selv .. Men overlevede det har været på victoza 1 år for at tabe mig.. 

Men ja vi må  fingre for at du ikke har pco 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.