Er det bare mig eller har han ret? (LANG)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Lise

Det er fint at der ikke er andre valgmuligheder end "Overdrevet", for det er lige hvad det er

MANGE ting er unødvendige, og altså - baby skal naturligvis have tøj på, og et sted at sove. Mere kræver h*n ikke den første tid. Udover sin mor og mad. Og måske en ble at lave i.

Hvad er ørerens? Skal du rense babyens ører? Det gør man med en våd skumklud på fingeren, og det du ikke kan få fat på med en skumklud på din pegefinger, det skal du ikke pille ved.

Jeg er selv en rigtig "liste-type" der gerne vil have styr på alt, men sådan en liste havde jeg trods alt ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Lise

Speciel pude til hoved (for at undgå fladt hoved)

Baby alarm, med webcam.

Speciel pude til hoved (for at undgå fladt hoved) - er det måske ikke en pude man kan anskaffe sig hvis det viser sig at være et problem? Mange babyer har ikke fladt hoved - du skal bare sørge for at den ligger på maven når den er vågen jo. Og har den en favoritsoveside, så må man vende lidt på den. Vi har aldrig haft problemet i hvert fald. Ville ikke vide hvad jeg skulle med sådan en pude.

Baby alarm, med webcam. - vores første alarm var med kamera så vi kunne se den sovende baby. Den kasserede vi efter en uge, og købte en uden. Er du gal hvor brugte den meget strøm. Gå ud og kig til baby i stedet.

Anmeld

21. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Synes der er mange ting der hellere burde blive købt når behovet er der fremfor før fødsel

Men til gengæld ser jeg ingen steder stofbleer???

hvad skal du bruge når barnet gylper? skal bøvses af efter amning/flaske?

Stofbleer er en vidunderlig ting og man kan næsten kun have for få af dem efter vores egen erfaring...

Før fødsel endte vi med følgende med hjælp fra fantastisk familie:

Barnevogn,

noget tøj i str. 50-56-60,

klapvogn,

40 stofbleer,

ammeindlæg,

ammebh'er,

legetæppe til at ligge på ryggen de første par måneder,

puslebord,

badekar,

potte(var noget jeg tænkte mens vi nu alligevel var i Ikea og den ikke kostede mere var det praktisk at få den med),

tremmeseng med 2 indstillinger,

madras,

2 babydyner,

2 sæt sengetøj,

sengerand,

puslepude,

2 betræk til puslepude(kommer i 2-paks fra Ikea )

(ikke færdig men skal hente sønnen så gør færdig når han sover )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.