Murren i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
3 svar
1 synes godt om
21. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Er der nogen der oplever at have murren i underlivet nogle dage før mens?
Jeg har aldrig selv haft det, andet en lige på dagen hvor mens kommer. De sidste mange måneder har jeg haft en underlig cyklus med pletblødninger, og der gik mellem 25 og 35 dage imellem mens. Den eneste måde jeg kunne fornemme det på var den murren i underlivet på dagen. Nu har jeg så haft murren i 3 dage, + øget udflåd. Er på dag 24 i min cyklus, og synes det er underligt. Men denne måned har jeg ingen pletblødninger haft. Så jeg ved ikke rigtig hvordan det normalt skulle være.

Hvor længe før i fik mens oplevede i murren i underlivet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

MorTil3Snart4

Samme dag eller dagen før mærker jeg det...

Anmeld

23. januar 2013

MorTil3Snart4

Men pt mærker jeg det konstant, som om min livmoder vokser eller prøver at gøre plads, det føles som mens lignende murren, dog alligevel ikke.

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej piger

Er der nogen der oplever at have murren i underlivet nogle dage før mens?
Jeg har aldrig selv haft det, andet en lige på dagen hvor mens kommer. De sidste mange måneder har jeg haft en underlig cyklus med pletblødninger, og der gik mellem 25 og 35 dage imellem mens. Den eneste måde jeg kunne fornemme det på var den murren i underlivet på dagen. Nu har jeg så haft murren i 3 dage, + øget udflåd. Er på dag 24 i min cyklus, og synes det er underligt. Men denne måned har jeg ingen pletblødninger haft. Så jeg ved ikke rigtig hvordan det normalt skulle være.

Hvor længe før i fik mens oplevede i murren i underlivet?

jeg har oplevet at have murren, mange, dage inden mens..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.