Tror mere på en graviditet nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen..

ja jeg testede jo svagt positivt den 19/1-2013 på nin menstruations dag...  Men det er ved at gå op for mig at jeg er gravid da menstruation slet ikke er kommet eller et tegn på at den er på vej.  Er så glad.. Hilsen maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

**Ønskebabyen

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Hej Allesammen..

ja jeg testede jo svagt positivt den 19/1-2013 på nin menstruations dag...  Men det er ved at gå op for mig at jeg er gravid da menstruation slet ikke er kommet eller et tegn på at den er på vej.  Er så glad.. Hilsen maria

Så må vi jo håbe det går bedre i denne graviditet.

Tillykke

Anmeld

21. januar 2013

banana3

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Hej Allesammen..

Stort tillykke

Anmeld

21. januar 2013

Det er så fantasisk det her..  Havde forventet mens i lørdags  mit underliv føltes så underligt og det mærkes som om at livmoderen gør sig større..   kvalme er også meldt ind nu

Anmeld

21. januar 2013

LR85

*Har lille spirer i maven 4+2 *>33 skriver:

Hej Allesammen..

Hvor er det dejligt. Kæmpe tillykke og NYD det nu

Anmeld

21. januar 2013

Jeg nyder det så lang tid jeg kan.   Har en del kvalme for tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.