Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Allesammen..
ja jeg testede jo svagt positivt den 19/1-2013 på nin menstruations dag... Men det er ved at gå op for mig at jeg er gravid da menstruation slet ikke er kommet eller et tegn på at den er på vej. Er så glad.. Hilsen maria
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver: Hej Allesammen.. ja jeg testede jo svagt positivt den 19/1-2013 på nin menstruations dag... Men det er ved at gå op for mig at jeg er gravid da menstruation slet ikke er kommet eller et tegn på at den er på vej. Er så glad.. Hilsen maria
Det er så fantasisk det her.. Havde forventet mens i lørdags mit underliv føltes så underligt og det mærkes som om at livmoderen gør sig større.. kvalme er også meldt ind nu
*Har lille spirer i maven 4+2 *>33 skriver: Hej Allesammen.. ja jeg testede jo svagt positivt den 19/1-2013 på nin menstruations dag... Men det er ved at gå op for mig at jeg er gravid da menstruation slet ikke er kommet eller et tegn på at den er på vej. Er så glad.. Hilsen maria
Hvor er det dejligt. Kæmpe tillykke og NYD det nu
Jeg nyder det så lang tid jeg kan. Har en del kvalme for tiden..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128