hvad skal vi spise til stegt torskerogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.138 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Dinna88

Jeg har brug for inspiration!

Vi har tre dåser torskerogn. Vi plejer at stege det og spise det på rugbrød ELLER spise det med kartofler og persillesauce.

Meeeen.... Jeg mangler grøntsager i de to retter! Og jeg er træt af sauce og rugbrød. Høhø. Jeg har overvejet en form for sandwich? meeeen?

Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

o1Mutte

Dinna88 skriver:

Vi har tre dåser torskerogn. Vi plejer at stege det og spise det på rugbrød ELLER spise det med kartofler og persillesauce.

Meeeen.... Jeg mangler grøntsager i de to retter! Og jeg er træt af sauce og rugbrød. Høhø. Jeg har overvejet en form for sandwich? meeeen?

Hjælp

Uhmm stegt torskerogn på rugbrød med remulade

Anmeld

21. januar 2013

Dinna88

o1Mutte skriver:

Uhmm stegt torskerogn på rugbrød med remulade

ja, det er bare SUPER godt, men jeg synes jeg mangler grøntsager!

Men jeg overveje lidt salat i stedet for så. Evt. rugbrød med salat, en dressing, cherrytomater og så den stegte torskerogn. Lyder det for underligt? Jeg overvejer også lidt grønne asparges, der lige er stegt i smøre. Hm..........

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

Dinna88 skriver:

ja, det er bare SUPER godt, men jeg synes jeg mangler grøntsager!

Men jeg overveje lidt salat i stedet for så. Evt. rugbrød med salat, en dressing, cherrytomater og så den stegte torskerogn. Lyder det for underligt? Jeg overvejer også lidt grønne asparges, der lige er stegt i smøre. Hm..........

Nej syntes det lyder meget lækkert
Kender godt det med at det man spiser bliver for trivielt.

Ellers så en grovbolle med salat og skiver af torskerogn?

Anmeld

21. januar 2013

MyLove E

Dinna88 skriver:

Hjælp

Råkostsalat:-):-) Rugbrød og remolade:-)

Anmeld

21. januar 2013

Dinna88

Tauf skriver:

Råkostsalat:-):-) Rugbrød og remolade:-)

Jeg forbinder SLET ikke remoulade med råkostsalat, det klinger ikke med mine smagsløg Men tak ellers. Vi endte med rugbrød, cherrytomater, blandet salat og så en dressing lavet på græsk youhjurt, ketchup, salt, citron og hvidløg

Anmeld

22. januar 2013

La´chrissen

Dinna88 skriver:

Jeg laverJeg har brug for inspiration!

Hjælp

Jeg laver tit en salat :
Blandet salat typer.
Rødløg.
Tomat.
Agurk.
Avocado
Stegt championg.
Ristet rugbrød i tern ( jeg gør det på panden, med lidt olivenolie og krydderier)
Stegt torskerogn i tern.
Salt, peber.
Citron saft.

Eller hvad jeg nu lige har af grønsager. Det smager vare rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.