Er der nogle her der har hjælp til rengøring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Mille82

Hvad får i gjort? Vinduer, støvsuget, vasket gulv...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Mariajny

Mille82 skriver:

altså min mor har lige hjulpet mig med at vaske vinduer.. det var bare så lækkert
Men nej jeg gør det hele herhjemme selv, selvfølgelig med hjælp fra kæresten

Anmeld

21. januar 2013

Dinna88

Jeg hjælper en herre, der ikke gider det selv. Jeg tørrer af i alle rummene, gør køkkenet og badeværelset rent samt vasker gulvene. Fra tid til anden ordner jeg hvad der ellers trænger. Vinduerne bliver ordnet af lidt forskellige

Anmeld

21. januar 2013

Mille82

Mariajny skriver:

altså min mor har lige hjulpet mig med at vaske vinduer.. det var bare så lækkert
Men nej jeg gør det hele herhjemme selv, selvfølgelig med hjælp fra kæresten

he he.

Ej min mand sejler og jeg er væk hjemmefra mellem 40-50 timer om ugen, så jeg er ved at gå død i at gøre rent når ungerne er puttet, og jeg KAN bare ikke gå på kompromis og lade være , suk, jeg er sådan lidt rengøringsglad.

Anmeld

21. januar 2013

Mille82

Dinna88 skriver:

Jeg hjælper en herre, der ikke gider det selv. Jeg tørrer af i alle rummene, gør køkkenet og badeværelset rent samt vasker gulvene. Fra tid til anden ordner jeg hvad der ellers trænger. Vinduerne bliver ordnet af lidt forskellige

Ja det er sådan noget jeg noj også er ude i, men jeg ved ikke om man også kan få tørret skabe og køleskabet af i ny og næ også? Ved ikke hvad der er "standard"?

Anmeld

21. januar 2013

Mariajny

Mille82 skriver:

he he.

Ej min mand sejler og jeg er væk hjemmefra mellem 40-50 timer om ugen, så jeg er ved at gå død i at gøre rent når ungerne er puttet, og jeg KAN bare ikke gå på kompromis og lade være , suk, jeg er sådan lidt rengøringsglad.

ja jeg har også rengøringsvanvid, det er dog blevet bedre

Anmeld

21. januar 2013

Dinna88

Mille82 skriver:

Ja det er sådan noget jeg noj også er ude i, men jeg ved ikke om man også kan få tørret skabe og køleskabet af i ny og næ også? Ved ikke hvad der er "standard"?

Jamen, det bestemmer I da helt selv! I kan da lave en aftale der lyder på alt det almindelig rengøring een gang om ugen, og så lave et skema over "det andet". Eller lave en aftale om at I giver lyd fra jer een uge før I gerne vil have nogle andre ting ordnet

Anmeld

21. januar 2013

nielsen80

Vi får vasket vinduer, og håber meget på, at økonomien er til det, så jeg kan få lidt rengøringshjælp efter barsel.

Anmeld

21. januar 2013

Misscbn

Mille82 skriver:

Jeg arbejder selv 40-50 timer om ugen, er enlig mor så jeg har heldigvis min mor som henter min søn i dagpleje da jeg ik selv kan nå det og så gør hun rent hos mig engang om ugen hun tager også vores vasketøj med når hun vasker da hun alligevel ik har så meget og kan ik nå at vaske selv da vi har vaskekælder 

og det er helt frivilligt hun gør det for at hjælpe mig og min søn

Anmeld

21. januar 2013

Tulle28

Vi har en pige der kommer hver 14. dag. Hun tørrer støv af, støvsuger, vasker gulve, gør køkken og badeværelse rent og så hvis der lige er et eller andet hun synes trænger. Hun er her 3 timer. Det er guld værd!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.