Man skal virkelig passe på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Nadia&Daniel

Ja, lige nu er Jagten nu fuld gang i biografen - samt snakken om mandlige pædagoger..

Og det kan snilt føre til rygter..

Det har min svigermor selv oplevet - en mandlig pædagog er nemlig blevet opsagt hvor hun arbejder, og ja, nu går rygterne på at har gjort noget mod nogle børn..

Men nej - han er opsagt pga for meget sygdom/fravær..

Så pas på med rygter - det ødelægger mere end det gavner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Louise H.

Ja tak, det må du nok sige.
Her hvor jeg bor køre der også nogle vilde rygter om os, som slet ikke har noget hold i sig.
Nogle folk har bare for travlt med at blande sig i andres liv

Anmeld

21. januar 2013

B&J

Hader rygter, og håber da ikke de kommer for godt igang, vi vil da ikke undvære den mandlige pædagog der er i børnehaven ham er daniel meget knyttet til han er ogs super flink

Anmeld

21. januar 2013

Nadia&Daniel

B&J skriver:

Hader rygter, og håber da ikke de kommer for godt igang, vi vil da ikke undvære den mandlige pædagog der er i børnehaven ham er daniel meget knyttet til han er ogs super flink

Vi har også en super mandlig pædagog i Laura's vuggestue (han er den eneste som må lave hestehale på hende - hun siger nej når jeg spørger, så siger jeg: "skal Tomas gør det?" - og Laura: "JAAAAAA")

Desværre stopper han i marts - pga studie..

Anmeld

21. januar 2013

Krussedulle

Nadia&Daniel skriver:

Ja, lige nu er Jagten nu fuld gang i biografen - samt snakken om mandlige pædagoger..

Det har min svigermor selv oplevet - en mandlig pædagog er nemlig blevet opsagt hvor hun arbejder, og ja, nu går rygterne på at har gjort noget mod nogle børn..

Ej hvor forfærdeligt!!
Hvor er det synd!

Stod faktisk og snakkede med den mandlige studerende, i min søns børnehave, om netop den film.. Og han var blevet meget berørt af den, og det fik ham til at tænke..

Jeg syntes at det er utroligt at man kan mistænke nogen, uden at have styr på fakta, og gisninger!

Der er jo rift om de mandlige pædagoger, og samtidig kan de jo næste have et rygte hængende over dem, før de får et job.. Øv!

Min mand er selv igang med at læse til pædagog, og har også tænkt "tænk hvis.." men han er ikke stødt på den problematik endnu! Og måske er det til hans fordel at han er gift og har børn selv.. Men man ved jo aldrig..

Anmeld

21. januar 2013

B&J

Nadia&Daniel skriver:

Vi har også en super mandlig pædagog i Laura's vuggestue (han er den eneste som må lave hestehale på hende - hun siger nej når jeg spørger, så siger jeg: "skal Tomas gør det?" - og Laura: "JAAAAAA")

Desværre stopper han i marts - pga studie..

hvor sødt hun kun vil have ham til det, og ja det er fantastisk med de mænd, fordi der er ikke så mange og mange børn syntes det er spænde der er en mand, og hvor er det træls han skal på studie øv øv øv men sådan er det jo desværre

Anmeld

21. januar 2013

ESV

Nadia&Daniel skriver:

Det er så ærgeligt at folk er så hurtige til at tro noget grimt. Personligt er jeg af den overbevisning at børn har godt af den dynamik det giver at der er både mandlige og kvindelige pædagoger men hvis denne klapjagt fortsætter kan det skræmme de mandlige væk. Jeg ville nødigt undvære det mænd der er i emilies børnehave, de kan noget helt specielt med ungerne og Emilie er rigtig glad for dem.

Anmeld

21. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Det er helt forfærdeligt med den mistro, der er mod mandlige pædagoger.

I min datters bh er der to mænd, og alle børnene nyder dem. De leger med dem på en anden måde, end kvinderne gør, og det er fx altid dem, der er med ude, da de leger mere vildt end de kvindlige.

Min datter, som ikke ser sin far til hverdag og generelt ikke har mange mænd i sit liv, nyder virkelig at få det mandlige indput.

Jeg ville ønske, der var flere mandlige pædagoger i institutioner, men jeg kan godt forstå, mange mænd er skræmt væk, når de ofte møder mistro, blot fordi de er mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.