Det er nu lidt hyggeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Victoria2013

Ligenu har mine forældre 2 børnebørn... til sommer bliver det indenfor 2 mdr forøget, så har de pludselig 5 børnebørn - for jeg er jo gravid og det er min søster samt min svigerinde også.

I går var vi hjemme og besøge mine forældre. Min bror og hans familie var der også - de har en dreng nu og så får de jo så en bebs mere. Så var vi lige 2 gravide til stede, det var nu alligevel sådan lidt hyggeligt. Hun har termin en måneds tid efter mig

Jeg har ingen andre i min omgangskreds som er gravide, så det er lidt rart at man kender nogen  og derudover at min bebs får ikke mindre end to jævnaldrene fætre eller kusiner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

B&J

hold da op 3 gravide i familien, hvor er det spænde og dejligt der ikke er så meget mellem rum så de kan lege

Anmeld

21. januar 2013

Frk. Himmelblå

Kia2013 skriver:

Ligenu har mine forældre 2 børnebørn... til sommer bliver det indenfor 2 mdr forøget, så har de pludselig 5 børnebørn - for jeg er jo gravid og det er min søster samt min svigerinde også.

I går var vi hjemme og besøge mine forældre. Min bror og hans familie var der også - de har en dreng nu og så får de jo så en bebs mere. Så var vi lige 2 gravide til stede, det var nu alligevel sådan lidt hyggeligt. Hun har termin en måneds tid efter mig

Jeg har ingen andre i min omgangskreds som er gravide, så det er lidt rart at man kender nogen  og derudover at min bebs får ikke mindre end to jævnaldrene fætre eller kusiner

Skønt :-)

De små kan få så dejligt et forhold til hinanden. Og forældrene kan dele glæder og sorger i fbm. forældreskabet osv. Herligt.

Anmeld

21. januar 2013

Victoria2013

Frk. Himmelblå skriver:

Skønt :-)

De små kan få så dejligt et forhold til hinanden. Og forældrene kan dele glæder og sorger i fbm. forældreskabet osv. Herligt.

Yep. Både min bror og min søster har dog allerede et barn hver, men vores nye små bliver jo stadig jævnaldrende... det er nu sådan lidt rart. Og vi har jo et godt forhold til hinanden, så tror ikke der bliver noget hér med at fætre og kusiner ikke kommer til at ses

Anmeld

21. januar 2013

morethanperfect

Kia2013 skriver:

Det er bare så hyggeligt !! 

Her var det også helt vildt i sommers  

jeg var gravid , min kærestes søster var gravid , min papmors 2 svigerdøtre var gravide .. Så der kom 4 små børn indenfor 3 mdr i sommers så der gik fra at være 3 småbørn i familien , til at være 7 : D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.