hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

81

hjælp hvad skal stille op har være over hos min kæreste halv søster hun har en dreng på 2 om aldrig for et nej han skubbe min datter mellem 5 og 6 gange være gang for han den der (du ved godt du ikke må) på sådan en mild måde og de sat bare og kikke på ham når han gøre det har prøvet at sige at jeg kander nogle de tag fadt og kikker dem i øjne og ser bestem ud og det gøre du ikke men virkelig ikke som om de tag det til sig. for jeg fik nok da han for skubbe hende to gange efter hende og fik en sut i hovedet fik jeg nok
hvad skal jeg stille op holde mig væk ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

B&J

ja jeg ville nok få snakket med dem omkring det, og om det vil være okay at du sagde nej! for han skal helt sikkert lære at det der må man altså ikke..... og hvis du ikke må det jamen så ville jeg blive væk ind til de har lært det for det skal jo ikke gå ud over dit barn

Anmeld

21. januar 2013

LilleLene

81 skriver:

hjælp hvad skal stille op har være over hos min kæreste halv søster hun har en dreng på 2 om aldrig for et nej han skubbe min datter mellem 5 og 6 gange være gang for han den der (du ved godt du ikke må) på sådan en mild måde og de sat bare og kikke på ham når han gøre det har prøvet at sige at jeg kander nogle de tag fadt og kikker dem i øjne og ser bestem ud og det gøre du ikke men virkelig ikke som om de tag det til sig. for jeg fik nok da han for skubbe hende to gange efter hende og fik en sut i hovedet fik jeg nok
hvad skal jeg stille op holde mig væk ?

uanset HVIS barn der ikke opførte sig ordenligt i mit hjem, eller overfor min søn, og der ikke blev gjort noget fra forældrenes side, så havde jeg taget fat i barnet, og fortalt (meget bestemt) at det ikke er okay

Anmeld

21. januar 2013

81

hved faktis ikke hvordan hun har det med jeg siger nej til hendes søn kom helt naturlig for mig at man ikke gøre sådan noget. vil nok som i siger at vis hun ikke vil har man siger nej til hendes søn så er det nok bare best at holde sig væk til de for styr på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.