Fødselsdag 3 år (pige) - hvad ønsker man sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

smokin

Tanja. skriver:

Følger lige med for Lærke har ALT undtagen en cykel med støttehjul, men den giver vi hende selv

Ja Malou har også stort set det hele... Forkælet unger! Hun har faktisk 2 cykler allerede. Jeg tror vi køber gyngestativ til hende eller legehus. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

smokin

EllaRo skriver:

Lyserød eller lilla cykel med støttehjul som kan tages af

Mvh Ella

Dagplejer i Kolding

Legehuset Hertug Abel

Vi har desværre allerede en pink puky løbecykel som hun elsker og en rød Winther

Anmeld

14. maj 2013

smokin

14. maj 2013

Tulle28

Min datter fik en frisør "kuffert" i 3 års gave og den er hun MEGET glad for. Det var egentlig ikke et ønske som sådan, men et spontant indfald af min mor. Meeeen der bliver dullet til den helt store guldmedalje - et hit!

Derudover taler hun meget om en lyserød cykel med pedaler og støttehjul, den fik hun dog ikke, men det gør hun nok snart - i forbindelse med suttestop, tror jeg.

Anmeld

15. maj 2013

smokin

Tulle28 skriver:

Min datter fik en frisør "kuffert" i 3 års gave og den er hun MEGET glad for. Det var egentlig ikke et ønske som sådan, men et spontant indfald af min mor. Meeeen der bliver dullet til den helt store guldmedalje - et hit!

Derudover taler hun meget om en lyserød cykel med pedaler og støttehjul, den fik hun dog ikke, men det gør hun nok snart - i forbindelse med suttestop, tror jeg.

Kan du ikke linke til den kuffert!? Ved hun får cykel af farfar

Anmeld

15. maj 2013

Tulle28

Zette skriver:

Kan du ikke linke til den kuffert!? Ved hun får cykel af farfar

Det er næsten magen til det her, min datters er kun lyserød og ikke grå. Det er købt i Hamleys i Illum.

http://godtlegetoej.dk/4286-frisørsæt-i- taske-mhårtørre-andre-dele.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.