Hvornår får man mens efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

trolden33

Hej alle

tæller man fra den dag man abortere eller fra når man stopper med at bløde ?

jeg aborterede d 19/12 2012 ( eller der begyndte jeg at bløde) og har endnu ik fået næste mens? Heller ingen tegn på at den er på vej?? 

Nogen der ved noget eller har prøvet lignende? 

Mvh trolden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

come2

trolden33 skriver:

Hej alle

tæller man fra den dag man abortere eller fra når man stopper med at bløde ?

jeg aborterede d 19/12 2012 ( eller der begyndte jeg at bløde) og har endnu ik fået næste mens? Heller ingen tegn på at den er på vej?? 

Nogen der ved noget eller har prøvet lignende? 

Mvh trolden 

Jeg fik mens 28 dage efter min SA.

Anmeld

20. januar 2013

pcoramt

Der gik 43 dage ved mig.. Min cyklus er på 29 dage normalt..

Anmeld

20. januar 2013

Valle81

Jeg fik min 28 dage efter, fik den helt normalt som var det efter en alm mens...

Blev gravid efter første mens efter så:0)

Anmeld

20. januar 2013

LinLin

Fik det ikke men må have haft æl ca tre uger efter...

Anmeld

21. januar 2013

trolden33

Tak for jeres svar. 

Men var det 28 dage fra d 19/12 (den dato jeg ved jeg blev scannet og der intet var samt jeg var startet med at bløde d 18/12 om aftenen) eller 28 dage fra i stoppede med at bløde?

umiddelbart ville jeg jo sige 28 fra d 19/12 = jeg burde ha fået den d 16/1 2013. Men idag d 21/1 og jeg har stadig ik fået den. Dog har jeg ingen spændte bryster eller andre tegn.  så mon ik den bare er forsinket eller min krop som ik har fundet sig tilrette endnu?

tør næsten ik tage en test af frygt for den viser negativ ... Ved det måske lyder lidt latterligt men mon i kender det? 

/trolden

Anmeld

21. januar 2013

FrkZier

trolden33 skriver:

Tak for jeres svar. 

Men var det 28 dage fra d 19/12 (den dato jeg ved jeg blev scannet og der intet var samt jeg var startet med at bløde d 18/12 om aftenen) eller 28 dage fra i stoppede med at bløde?

umiddelbart ville jeg jo sige 28 fra d 19/12 = jeg burde ha fået den d 16/1 2013. Men idag d 21/1 og jeg har stadig ik fået den. Dog har jeg ingen spændte bryster eller andre tegn.  så mon ik den bare er forsinket eller min krop som ik har fundet sig tilrette endnu?

tør næsten ik tage en test af frygt for den viser negativ ... Ved det måske lyder lidt latterligt men mon i kender det? 

/trolden

jeg ville sige fra den dag du er stoppet med at bløde

Anmeld

21. januar 2013

trolden33

pcoramt skriver:

Der gik 43 dage ved mig.. Min cyklus er på 29 dage normalt..

Tak - ok lyder til det også bliver sådan for mig Men hellere end normal mens og så ku beregne ÆL end at gå og vente og så ik få længe efter man burde men stadig ik være gravid :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.