Hvordan kommer man sig over tabet af sin bedste veninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.952 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja når det var et mangeårigt venskab er det som at miste sin højre arm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Anonym

Nu skriver du tabet. Er det et venskab der er gået i stykker, eller er hun borte?

Anmeld

20. januar 2013

Kongmulle

Ja det kommer jo lidt an på hvad tabet indebærer. Er hun gået bort eller er hun og dig blevet uvenner så hun ikke vil være ven mere?

Anmeld

20. januar 2013

BigHope13

Jeg kender "heldigvis"intet til det men ville ikke gå forbi uden at gøre dig en kæmpe

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Hun er ikke død sorry det lød sådan

Vi taler bare ikke sammen mere.

Anmeld

20. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hun er ikke død sorry det lød sådan

Vi taler bare ikke sammen mere.

Det er så frygteligt.. Jeg har snart gået i 1 1/2 år nu uden den aller bedste veninde. Vi havde børn/ barn ca samme alle og lavede bare ALT sammen.
Vi har skrevet lidt sammem før jul i '12, men stadig ikk nået til at sku ses rigtig sådan. Vi hilste dog på hinanden med krammer og det hele den 23.dec. Men øøøv hvor gjorde det ondt.. Så føler man bare endnu mere hvad der er mistet :-(

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Det er så frygteligt.. Jeg har snart gået i 1 1/2 år nu uden den aller bedste veninde. Vi havde børn/ barn ca samme alle og lavede bare ALT sammen.
Vi har skrevet lidt sammem før jul i '12, men stadig ikk nået til at sku ses rigtig sådan. Vi hilste dog på hinanden med krammer og det hele den 23.dec. Men øøøv hvor gjorde det ondt.. Så føler man bare endnu mere hvad der er mistet :-(

Hvad skete der hvis jeg må spørge ?

Anmeld

20. januar 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Ja når det var et mangeårigt venskab er det som at miste sin højre arm

ja det gør ondt at miste en nær veninde, har jeg os prøvet og savner hende stadig ( men ser hende aldrig, og vi er 2 vidt forskellige steder i vores liv nu )

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

ja det gør ondt at miste en nær veninde, har jeg os prøvet og savner hende stadig ( men ser hende aldrig, og vi er 2 vidt forskellige steder i vores liv nu )

Hvorfor snakker i ikke sammen mere ?

Anmeld

20. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hvad skete der hvis jeg må spørge ?

Hun tror jeg havde været sammen med hendes da værende kæreste. Men ham og jeg hat aldrig været sammen, trods vi er bedste venner i dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.