Update på vores overboer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

sikke en god udlejer, og det er nu dejligt hvis det er det bliver et problem at man kan få det stoppet......

Præcis... Blev helt vildt lettet da jeg snakkede med ham, for ja, han har jo så heldigvis fuld forståelse for at vi har barn/snart børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Muhmi

4xGreve skriver:

Syntes det var helt rigtigt at du ringet og sikke en dejlig og positiv måde du blev mødt på

du ringer jo ikke at klage bare for at klage og hvis hele jeres hjem dirre så er det self. Også iorden at ringen og spøger pænt hvordan man skal forholde sig og hvad man evt. Kan gøre ved det!?

Præcis! Jeg syntes også at det var utrolig dejligt at han ikke afviste mig

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

LilleNyPåVej skriver:

Årh det er altså også træls med de overboer  Godt i har en forstående udlejer 

Her har vi også larmende overboer, altså nogle gange kan jeg virkelig ikke finde fantasi til hvad de mon laver - og ligesom dig vil man jo ikke være en dårlig underbo der skaber dårlige vibrationer i opgangen  Har termin om 5 dage og frygter virkelig at få vores bette bebs til at sove, hun vil jo vågne hele tiden. Selv har de 2 børn deroppe, men det lyder som om der er en hel børnehave og som om de rokerere rundt på møblerne dagligt 

Har fuld forståelse for at børn skal lege osv, men wow altså 

Det er nemlig rigtig dejligt at han forstår

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

Drømme skriver:

Godt med en god udlejer

Håber ikke I får mere bøvl med dem 

DET håber jeg heller ikke Ville være dejligt hvis vi kunne være her alle sammen og vi kunne snakke fornuftigt om tingene uden at der skulle modangribes...

Anmeld

20. januar 2013

4xGreve

Muhmi skriver:

Præcis! Jeg syntes også at det var utrolig dejligt at han ikke afviste mig

Ja det kan jeg virkelig godt forstå... 

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

MiichellaMalou skriver:

Hvis de har sådan et stort problem med børn, må de jo flytte i hus langt ude på landet så de ikke bliver genert af børn og alt muligt andet.

Også det jeg tænker

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

Aisha skriver:

Godt gjort! 

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

skoust skriver:

jeg tror også jeg vil blive sindsyg hvis jeg skulle høre på ungabunga musik hele tiden 

dejligt med en god udlejer 

men er nu glad for at vi bor i hus og vi flytter på landet nu her det bliver ski dejligt 

Ja jeg kom også helt til at savne mit hus tidligere i dag

Anmeld

20. januar 2013

Troldemommi

Godt at høre

Monica

Anmeld

20. januar 2013

B&J

Muhmi skriver:

Præcis... Blev helt vildt lettet da jeg snakkede med ham, for ja, han har jo så heldigvis fuld forståelse for at vi har barn/snart børn

jaa det må være en kæmpe byrde der lige faldt der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.