fra tremme - til juniorseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

henh01

HJÆLP!!! Jeg er ved at blive vanvittig! I fredags hoppede vores søn på 2 år og 2 mdr ud af sin tremmeseng og lørdag købte og samlede vi junior seng til ham for ikke at risikere at han kom til skade.

Det tager ikke mindre end 1½ time at putte ham i den nye seng - jeg ved det kræver tilvænning, men samtidig står han tidligere op end vanligt.. Jeg er kvæstet!!!

Nogle gode råd til hvordan man lærer de kære børn at sove i en seng uden at kravle ud af den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Desværre ikke da begge mine har været større.

Vores dreng hoppede også ud af tremmesengen, men vi valgte, at vente med juniorsengen og han kom aldrig til skade.

Håber han lærer det

Anmeld

20. januar 2013

henh01

MoarHvidovre skriver:

Desværre ikke da begge mine har været større.

Vores dreng hoppede også ud af tremmesengen, men vi valgte, at vente med juniorsengen og han kom aldrig til skade.

Håber han lærer det

Jeg tænker det havde været det samme ræs med at komme ud af sengen når han nu havde fundet ud af at han kunne komme ud af tremmesengen

Og det positive er at tremmesengen så er ledig når lillesøster melder sin ankomst om 4 mdr

Anmeld

20. januar 2013

Doffie

Min datter fik sin tremmeseng i fredags, hun bliver 2 år den 15 marts. Og hun ligger sig bare til at sove, så kan ikke hjælpe. Men mon ikk det bare er indtil han vænner sig til det? børnene er jo forskellige.

Anmeld

20. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
henh01 skriver:

Jeg tænker det havde været det samme ræs med at komme ud af sengen når han nu havde fundet ud af at han kunne komme ud af tremmesengen

Og det positive er at tremmesengen så er ledig når lillesøster melder sin ankomst om 4 mdr

Ja, det kan godt tænkes.

Og dejligt, at sengen så er ledig til når lillesøster kommer

Anmeld

20. januar 2013

henh01

Doffie skriver:

Min datter fik sin tremmeseng i fredags, hun bliver 2 år den 15 marts. Og hun ligger sig bare til at sove, så kan ikke hjælpe. Men mon ikk det bare er indtil han vænner sig til det? børnene er jo forskellige.

Jo han skal sikkert bare vænnes til det, men det virker bare så håbløst lige nu

Nu sover han trygt og godt - men det tog 2 timer idag. I morgen tager det forhåbentlig kun 1½ time

Anmeld

20. januar 2013

K&S

henh01 skriver:

HJÆLP!!! Jeg er ved at blive vanvittig! I fredags hoppede vores søn på 2 år og 2 mdr ud af sin tremmeseng og lørdag købte og samlede vi junior seng til ham for ikke at risikere at han kom til skade.

Det tager ikke mindre end 1½ time at putte ham i den nye seng - jeg ved det kræver tilvænning, men samtidig står han tidligere op end vanligt.. Jeg er kvæstet!!!

Nogle gode råd til hvordan man lærer de kære børn at sove i en seng uden at kravle ud af den?

Vi pillede den ene side af tremmesengen og satte en sengehest på i stedet for 1 måneds tid siden (han fyldte 1 år i august) og ja, det kan godt tage laaaaang tid at putte ham, men det bliver bedre dag for dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.