Hvilke luffer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

L&V

Ja sagen er den at Laura tit har kolde fingre når hun var været ude og sove.. Hun har et par reima luffer på men de er nu engang bare ikke varme nok må jeg erkende... Anbefal nogle gode varme nogle til fryspinden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

TrineMine86

Øv da, træls med kolde fingre.. Min søn bruger Reima lufferne og de holder normalt hans fingre varme, men her hvor der har været meget kold der har jeg givet ham uld strømper udenpå lufferne 

Anmeld

20. januar 2013

L&V

TrineMine86 skriver:

Øv da, træls med kolde fingre.. Min søn bruger Reima lufferne og de holder normalt hans fingre varme, men her hvor der har været meget kold der har jeg givet ham uld strømper udenpå lufferne 

Syntes jo os bare de burde være de bedste man kan finde.. Må se om jeg kan putte en strik vante ind i ellers ved jeg godt nok ikke hvad jeg ska.. De er iskolde og resten af kroppen er dejlig varm... Og hun ska ha hænderne over hovedet ellers sover hun ikke

Anmeld

20. januar 2013

TrineMine86

Månsson skriver:

Syntes jo os bare de burde være de bedste man kan finde.. Må se om jeg kan putte en strik vante ind i ellers ved jeg godt nok ikke hvad jeg ska.. De er iskolde og resten af kroppen er dejlig varm... Og hun ska ha hænderne over hovedet ellers sover hun ikke

ja det skulle man mene, synes også de holder godt varmt når der er omkring minus 4 grader, men her hvor det har været minus 8 og han så har sovet 3 timer med hænderne over hovedet, der har de været en smule kølige, ikke iskolde, men kold i forhold til resten af kroppen, så jeg propper de der uld sokker uden på og så er de dejlig varme  Ved ikke om der findes nogle der er varmere.. 

Anmeld

20. januar 2013

JulieE

Se om du kan finde et par rulams-luffer til ham. Min datter havde altid kolde fingre, når hun havde ude og sove indtil jeg fik et par rulamsluffer til hende 

Anmeld

20. januar 2013

L&V

JulieE skriver:

hSe om du kan finde et par rulams-luffer til ham. Min datter havde altid kolde fingre, når hun havde ude og sove indtil jeg fik et par rulamsluffer til hende 

Hvor kan sådan nogle anskaffes henne

Anmeld

20. januar 2013

L&V

TrineMine86 skriver:

Husk

ja det skulle man mene, synes også de holder godt varmt når der er omkring minus 4 grader, men her hvor det har været minus 8 og han så har sovet 3 timer med hænderne over hovedet, der har de været en smule kølige, ikke iskolde, men kold i forhold til resten af kroppen, så jeg propper de der uld sokker uden på og så er de dejlig varme  Ved ikke om der findes nogle der er varmere.. 

Hun har sådan nogle overtræks futter dem ku jeg gi hende ud over.. Må jeg prøve.. Tak for det ven

Anmeld

20. januar 2013

JulieE

Månsson skriver:

Hvor kan sådan nogle anskaffes henne

Ja... Det er så der jeg kommer til kort  Jeg fik dem til min datter i gave... men måske i Babysam eller ønskebørn? 

Anmeld

20. januar 2013

L&V

JulieE skriver:

Ja... Det er så der jeg kommer til kort  Jeg fik dem til min datter i gave... men måske i Babysam eller ønskebørn? 

Oki må prøve og kigge... Ku godt finde dem på nettet men syntes det er noget svært med størrelse osv.. Tak for det

Anmeld

20. januar 2013

JulieE

Månsson skriver:

Oki må prøve og kigge... Ku godt finde dem på nettet men syntes det er noget svært med størrelse osv.. Tak for det

Det var så lidt håber det hjælper på de kolde fingre!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.