Pige putter sin tampon i munden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

TNBC

LufLuf skriver:

Jeg tænker stadigvæk at personen der kommer på den ide må fejle noget..

Ja, men folk kommer på så mange åndsvage ide som alle kan se kommer til at ende galt, men de gør det sku alligevel. Det er endnu hjernelamt. Det kan sku slå dem ihjel, det her er bare psyko klamt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Muhmi

Helt ærligt, jeg tror virkelig ikke at nogen kunne finde på at gøre sådan noget uden at gagge og kaste helt vildt op... Ja jeg kan godt se at hun gagger, men SLET ikke nok i forhold til at hun faktisk sidder og skulle suge menstruationsblod UD af den tampon, samt sluge det.....

Ej det tror jeg sgu ikke på...... Men ja, tanken om det er da VILDT klam!!

Anmeld

20. januar 2013

TNBC

Muhmi skriver:

Helt ærligt, jeg tror virkelig ikke at nogen kunne finde på at gøre sådan noget uden at gagge og kaste helt vildt op... Ja jeg kan godt se at hun gagger, men SLET ikke nok i forhold til at hun faktisk sidder og skulle suge menstruationsblod UD af den tampon samt sluge det.....

Ej de tror jeg sgu ikke på...... Men ja, tanken om det er da VILDT klam!!

Det er jo også falskt. Det har jeg skrevet og det står i beskrivelsen under videoen. Det er bare frugtfarve

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

Yurie skriver:

Det er jo også falskt. Det har jeg skrevet og det står i beskrivelsen under videoen. Det er bare frugtfarve

Okay... Jeg læste ikke lige svarene igennem...... Men ja, det tænkte jeg nok det var...

Anmeld

20. januar 2013

Pige2009

LufLuf skriver:

http://m.youtube.com/watch?v=-VqgkIiuux4&deskt op_uri=%2Fwatch%3Fv%3D-VqgkIiuux4&gl=DK

Har sådanne dejlige FaceBook venner der bare deler alt

Eeeeeaw!

Hvorfor pokker gør hun det?

Anmeld

20. januar 2013

TNBC

Muhmi skriver:

Okay... Jeg læste ikke lige svarene igennem...... Men ja, det tænkte jeg nok det var...

Nogen kunne sikkert godt på det.

Anmeld

20. januar 2013

Chili-mor

Er glad for de skriver neden under at videoen er falsk... for det er sq da klamt

Anmeld

20. januar 2013

Sabsy

Yurie skriver:

Nogen kunne sikkert godt på det.

Præcis, bare at udtænke den ide.. Aaaad!

Anmeld

20. januar 2013

Carina:-)

Falsk elle ej,hvorfor i alverden får man den tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.