oppuster konstant hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

har så længe jeg kan huske døjet med oppustet mave men det plejer kun at komme når jeg spiser men her på det sidste er jeg oppustet fra jeg vågner til jeg går i seng ligner særiøst en gravid hele tiden og er træt af det og sådan har det været det sidste lange lange stykketid nogle der har nogle gode ider om hvad der kan hjælpe nogle piller der kan tage det væreste eller sådan noget 

og ja spiser hvidt brød kartoffler osv.. men det burte jo ikke gøre jeg er oppustet konstant 

plis kom med nogle gode ider og forslag vil næsten gøre alt men jeg må helst ikke gå for meget sundheds amok da jeg helst ikke må tabe mig er lige kommet på nomal vægt i stedet for undervægtig.. håber virkelig der er nogen der kan hjælpe er træt af at se tyk ud det ødelæggwr mit selvvære 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

MorEllen

Jeg ville spørge på apoteket. Det findes mange produkter man kan prøve mod oppustet mave...

Anmeld

20. januar 2013

tarkoflen

Det er til at blive idiot af! Jeg kender det alt for godt!

Jeg har nogle gange held med pebermyntethe, men det skal helst være en ren pebermyntethe

Hvis du finder et mirakkelmiddel, så sig endelig til

Anmeld

20. januar 2013

anna111

MyLille skriver:

Jeg ville spørge på apoteket. Det findes mange produkter man kan prøve mod oppustet mave...

tak for svar ja det vil jeg da prøve 

Anmeld

20. januar 2013

anna111

tarkoflen skriver:

Det er til at blive idiot af! Jeg kender det alt for godt!

Jeg har nogle gange held med pebermyntethe, men det skal helst være en ren pebermyntethe

Hvis du finder et mirakkelmiddel, så sig endelig til

heh  tak for svar ja det er især iaterne når man prøver at blive gravid og famillien så tror det er lykkes fordi jeg går rundt med en bule midt på maven så hvergang jeg er til noget fødselsdags noget bliver jeg nød til at have en trøje på vis jeg finder "kuren" mod det skal jeg da nok skrive 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.