indsætte penge i bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.809 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

debbie19

Hej, kan man gå ind i modtagerens bank og sætte penge ind selv om man ikke er deres kunde? jeg skylder nemlig en penge og personen har spurt om jeg ikke kan få dem sat ind. og da jeg har hans bank i min by men ikke min egen. kan jeg så gå derind og sætte penge ind ? han har dog ikke bank i min by men samme navn. håber i forstår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

KittyCatta

Hvorfor sætter du dem ikke bare ind fra din egen konto i din bank? Tror ikke at du kan komme vadende ind fra gaden og sætte penge ind på hans konto, hvis du ikke selv har en konto i pågældende bank.

Hvis du sætter pengene ind i morgen har modtageren dem tirsdag. For mig at se, ville det da være den bedste løsning.

Anmeld

20. januar 2013

debbie19

KittyCatta skriver:

Hvorfor sætter du dem ikke bare ind fra din egen konto i din bank? Tror ikke at du kan komme vadende ind fra gaden og sætte penge ind på hans konto, hvis du ikke selv har en konto i pågældende bank.

Hvis du sætter pengene ind i morgen har modtageren dem tirsdag. For mig at se, ville det da være den bedste løsning.

fordi det koster mig 70 kr at komme til min bank. jeg skal med tog da vi ikke har en danskebank længere 

Anmeld

20. januar 2013

KittyCatta

debbie19 skriver:

fordi det koster mig 70 kr at komme til min bank. jeg skal med tog da vi ikke har en danskebank længere 

Har du ikke netbank?

Men desværre, man kan ikke indsætte penge fra andre banker, end ens egen. 

Anmeld

20. januar 2013

debbie19

KittyCatta skriver:

Har du ikke netbank?

Men desværre, man kan ikke indsætte penge fra andre banker, end ens egen. 

jo men hjælper ikke når jeg har pengene i kontanter 

Anmeld

20. januar 2013

Dinna88

jo men hjælper ikke når jeg har pengene i kontanter 

gå ned i din egen bank, sæt dem ind, overfør eller få dem til at overføre egentlig.

Anmeld

20. januar 2013

LR85

Jo selvfølgelig kan du sætte penge ind på alle kontier i alle banker, hvis du har kontanter og kontooplysninger

Anmeld

20. januar 2013

fresia

Profilbillede for fresia
debbie19 skriver:

Hej, kan man gå ind i modtagerens bank og sætte penge ind selv om man ikke er deres kunde? jeg skylder nemlig en penge og personen har spurt om jeg ikke kan få dem sat ind. og da jeg har hans bank i min by men ikke min egen. kan jeg så gå derind og sætte penge ind ? han har dog ikke bank i min by men samme navn. håber i forstår 

Jeg ved ikke om det var fordi vi er i familie med hinanden, men jeg kunne sagtens gå ind min fars bank, og sætte penge ind på hans konto, selvom jeg ikke har samme bank

Anmeld

20. januar 2013

debbie19

tak for jeres svar. må jo prøve, vis jeg kan spare 70 kr så er jeg glad.

Anmeld

20. januar 2013

Rockertand

debbie19 skriver:

Det kan du sagtens, intet problem :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.