rød skede og det klør!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

svamp jeg plejer at ringe til lægen eller få en tid syntes jeg du skal nu hvor du aldrig har haft det før de tjækker dig og så får du nogle piller du skal spise og noget creme at smøre med på resept 

svamp kan skyltes mange ting kan komme efter sex vis du barbere dig dernede vis du bruger sæbe med parfyme i vis du får en lille rift osv osv 

men syntes helt klart du skal ringe og få en tid imorgen 

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Og køb en tube creme til din kæreste også... Han skal smørre sig, for han har det sikkert også

Anmeld

20. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Muhmi skriver:

Og køb en tube creme til din kæreste også... Han skal smørre sig, for han har det sikkert også

har nu aldrig oplevet min kæreste har fået det fordi jeg har men hun kan have fået nogle bakterier op fordi han ikke har været helt ren. og jeg har nu haft det rigtig mange gange men har dog ikke haft det et stykke tid nu 

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

Anna111 skriver:

har nu aldrig oplevet min kæreste har fået det fordi jeg har men hun kan have fået nogle bakterier op fordi han ikke har været helt ren. og jeg har nu haft det rigtig mange gange men har dog ikke haft det et stykke tid nu 

Svamp smitter rigtig meget

Og mænd kan sagtens have det uden at de har de store symptomer på det Men man kan se det ved ved at huden på hovedet bliver glinsende og tynd, nogle steder kan den "skrælle af", men det er ikke decideret generende for dem, hvilket er mega underligt

Men ligemeget hvad, så er det jo altid bedre at de ikke smitter hinanden frem og tilbage

Anmeld

20. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Muhmi skriver:

Svamp smitter rigtig meget

Og mænd kan sagtens have det uden at de har de store symptomer på det Men man kan se det ved ved at huden på hovedet bliver glinsende og tynd, nogle steder kan den "skrælle af", men det er ikke decideret generende for dem, hvilket er mega underligt

Men ligemeget hvad, så er det jo altid bedre at de ikke smitter hinanden frem og tilbage

ja det er self rigtig nok  har bare aldrig rigtig tænk over det  så syntes jeg det er lidt mærkelig at min læge aldrig har sagt noget om det så er det da kun heldigt at min kæreste aldrig har nået at få det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.