tusind tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

bubba

BigHope13 skriver:

Pyy hvor er der dog masser af tid til tanker her i perioden op til test dag.
jeg blev insemineret torsdag den 10 jan og har test dag fredag den 25. Og tankerne flyver rundt om ørene på mig.

Jeg har før selvom jeg jo ikke var gravid godt kunnet få falske symptomer på graviditet såsom ømme bryster og kvalme. men de sidste dage er der bare skat så mange ting med min krop.

Siden torsdag har jeg bare kunnet sove sove sove og sove. når knap nok at få aftensmad så falder jeg om på sofaen. Og går med min kæreste ind inden og sover til næste morgen så har sovet ca 12-13timer hver dag og i fredags var jeg sygt træt på arbejde og var da også nødt til lige at ligge mig 1 1/2time da jeg kom hjem.

Jeg har total ømme brystvorter, altså ikke selve brystet det kun det yderste af selve vorten og så indad det gør ondt.

har mere udflåd end jeg plejer, og der kan godt være nogle hvide tråde når jeg har tisset Sorry for alle detaljerne.

Fredag aften fik jeg ondt hen over lænden, og i går var det helt slemt det blev bare værre og værre det var som et brændende bælte hen over lænden, det var så slemt at jeg bare ikke kunne finde en behagelig stilling at sidde eller ligge i.
Her til morgen er det pludselig væk

Ved snart ikke hvad jeg skal tro mere. testede negativt i går,så ægløsningssprøjten burde jo være ude af kroppen.

Hader alt man skal prøve første gang, nogen gange prøver jeg at tænke at det ikke er lykkedes set så forhåbentlig bliver nemmere anden gang vi skal igennem iui.

Kom gerne med råd og historier

Jamen hvis du har tusind tanker, der kører rundt i hovedet, så kan jeg godt forstå at du sover så meget og at du er så træt. Kroppen kan jo ikke holde til det i længden :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

pcoramt

Krydser fingre for dig

Glæder mig selv ufattelig meget til min testdag

Hvornår begyndte du at få symptomer? Jeg har nemlig os symptomer, men kun meget lette.. (Ømme brystvorter, lidt ubehag i maven) men de startede allerede i fredags, og det hele skete jo onsdag, så vil mene at det er for tidligt for symptomer??

Anmeld

20. januar 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

Krydser fingre for dig

Glæder mig selv ufattelig meget til min testdag

Hvornår begyndte du at få symptomer? Jeg har nemlig os symptomer, men kun meget lette.. (Ømme brystvorter, lidt ubehag i maven) men de startede allerede i fredags, og det hele skete jo onsdag, så vil mene at det er for tidligt for symptomer??

Ja det bliver så spændende
jamen indtil i torsdags altså en uge efter iui har jeg haft niven i underlivet og ømhed i venstre side højst sandsynligt på grund af ægløsning og ægløsningssprøjten. Men siden torsdag har jeg så været meget mere træt. Og fredag morgen startede de ømme brystvorter og ja så havde jeg det med ryggen igår.
Det bare lidt underlig for de andre gange hvor jeg har haft falske symptomer så kommer og går det hele tiden men det med mine bryster det er der 24timer i døgnet og synes de gør mere og mere ondt. Men ja nu er jeg jo også så fokuseret på det at det nok bare er indbilsk

Anmeld

20. januar 2013

BigHope13

bubba skriver:

Jamen hvis du har tusind tanker, der kører rundt i hovedet, så kan jeg godt forstå at du sover så meget og at du er så træt. Kroppen kan jo ikke holde til det i længden :-)

Jeg giver dig fuldstændig ret og har også selv tænkt tanken men hvordan slukker man for en skruk barnløs kvinde hjerne? godt der kun er 5dage til test dag og vi enten ved om vi skal glæde os til et nyt liv eller et nyt iui forsøg.

Anmeld

20. januar 2013

bubba

BigHope13 skriver:

Jeg giver dig fuldstændig ret og har også selv tænkt tanken men hvordan slukker man for en skruk barnløs kvinde hjerne? godt der kun er 5dage til test dag og vi enten ved om vi skal glæde os til et nyt liv eller et nyt iui forsøg.

Har selv været igennem barnløshedens tanker og kampe.. Og det eneste råd jeg kan give dig er simpelthen at finde på et eller andet, der kan lede dine tanker væk.. :-)

jeg læste mange af bøger, helst af John Grisham, men også andre krimiforfattere

jeg malede også rigtig meget, hvilket jeg ikke var godt til det, så kampen for at gøre det pænt var en rigtig god afledning

plus jeg begyndte at lave de der fletpunge (af genbrug bl.a. Slikpapir, kaffeposer, gavepapir mm) jeg har efterhånden lavet 10 stk og folk bliver meget glade for dem, da det jo er en meget personlig gave, der er lagt en masse kærlighed og kræfter i.  vejledninger til at lave disse punge kan du finde på nettet. Ellers hvis du bor i nærheden af Herning er du velkommen til at komme forbi mig, så skal jeg nok lære dig det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.