sommerferie sted for børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

Mettefpigen

Vil gerne holde ferie et hyggeligt sted for børn i år, så er der nogle der kender nogle steder? Bassen er ca 20 måneder på det tidspunkt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Mettefpigen skriver:

Vil gerne holde ferie et hyggeligt sted for børn i år, så er der nogle der kender nogle steder? Bassen er ca 20 måneder på det tidspunkt...

Vi var i Jesperhus Blomsterpark i sommers, hvor den yngste var 27 måneder. Han fik meget ud af det - og det samme gjorde søster på 5 år og vi som voksne. Der er parken med forskellige shows med Martin og Ketil og Jungledyret Hugo, Junglezoo med dyr og planter, små forlystelser etc. Og på campingpladsen er der vandland, legeplads, snobrødsbagning, krea-gård, bowling, lasergame og sikkert flere ting, jeg ikke kan huske. 

Det er dyrt, men det er det jo at holde ferie i højsæsonen. Vi gav omkring 7000 for en uge i telt, men det er så med fri adgang til park og vandland hele ugen. I år skal vi igen derop, men opgraderer til hytte, så det koster os 8000 for en uge. 

Anmeld

20. januar 2013

Svenne

Jeg kan også helt klart anbefale Jesperhus. Det er et skønt sted for især mindre børn!

Anmeld

20. januar 2013

hannetheis

Touché skriver:

Vi var i Jesperhus Blomsterpark i sommers, hvor den yngste var 27 måneder. Han fik meget ud af det - og det samme gjorde søster på 5 år og vi som voksne. Der er parken med forskellige shows med Martin og Ketil og Jungledyret Hugo, Junglezoo med dyr og planter, små forlystelser etc. Og på campingpladsen er der vandland, legeplads, snobrødsbagning, krea-gård, bowling, lasergame og sikkert flere ting, jeg ikke kan huske. 

Det er dyrt, men det er det jo at holde ferie i højsæsonen. Vi gav omkring 7000 for en uge i telt, men det er så med fri adgang til park og vandland hele ugen. I år skal vi igen derop, men opgraderer til hytte, så det koster os 8000 for en uge. 

Nu nævner i jesperhus. Har vi nemlig også talt om men da pengene er små det næste år vil vi nøjes med 2 overnatninger men når jeg søger på det kan jeg kun få pris frem på minimum 3 overnatninger.
Ved du om man ik kan lege kun 2 nætter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.