Medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Nej kun første gang, eller rettere pr år prøv og læs linket jeg har vedhæftet http://laegemiddelstyrelsen.dk/da/topics/statistik ,-priser-og-tilskud/tilskud-til-medicin/individuel le-tilskud/kronikertilskud

Tror jeg har forstået det nu Kom til at citere mig selv før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Arrhh nu tror jeg den sev ind.

Hvis mit første forsøg koster omkring 3500 i medicin, så skal jeg ikke betale for medicinen næste gang...Er det sådan?

Nemlig

Anmeld

19. januar 2013

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Nemlig

Aahh mange tak Var bange for at det ville være dyrere. Selvom det stadig er mange penge. Nu ved jeg bare hvad vi skal lægge til side

Anmeld

19. januar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Aahh mange tak Var bange for at det ville være dyrere. Selvom det stadig er mange penge. Nu ved jeg bare hvad vi skal lægge til side

Du skal huske at tjekke på din bon, hvornår din ctr saldo udløber, min blev nulstillet mellem vores to forsøg, og så skal man jo betale 3.500 kr. af to omgange på er år

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Du skal huske at tjekke på din bon, hvornår din ctr saldo udløber, min blev nulstillet mellem vores to forsøg, og så skal man jo betale 3.500 kr. af to omgange på er år

Det vil jeg huske

Anmeld

20. januar 2013

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Det samme skete for os .. Det bare røv!!

Anmeld

20. januar 2013

Putte85

Hvis du er medlem af danmark kan du få nogle af pengene retur, jeg er med i gruppe 5, og fik halvdelen refunderet fra danmark.
Mener man får 100% tilbage hvis man er med i gruppe 1.

Held og lykke med behandlingen!

Anmeld

20. januar 2013

Hullabullabulla

Mit kronikertilskud gælder altså i 2 år 

Anmeld

20. januar 2013

Putte85

Britt88 skriver:

Mit kronikertilskud gælder altså i 2 år 

Ja men ctr-saldoen bliver nulstillet hvert år, derfor kan man maks betale ca 3500 pr. ctr-år.

Anmeld

21. januar 2013

Joerse

Putte85 skriver:

Hvis du er medlem af danmark kan du få nogle af pengene retur, jeg er med i gruppe 5, og fik halvdelen refunderet fra danmark.
Mener man får 100% tilbage hvis man er med i gruppe 1.

Held og lykke med behandlingen!

Jeg er i gruppe 2 (den højeste/dyreste gruppe) og jeg fik afvide at det var den eneste gruppe hvor man fik refunderet 100% af beløbet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.