Hushjælp - ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
18 svar
5 synes godt om
19. januar 2013

TbCp

Vi har haft mødregruppe i dag... og så er det altså dejligt med lidt hushjælp når der skal gøres rent bagefter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

TNBC

TbCp skriver:

Vi har haft mødregruppe i dag... og så er det altså dejligt med lidt hushjælp når der skal gøres rent bagefter

Dygtig dreng. Så sød

Anmeld

19. januar 2013

Ayasmor

Hvor er han dog bare blevet stor og så kær Godt han lige kan hjælpe med rengøringen efter gæsterne

Anmeld

19. januar 2013

smokin

Sød dreng - dejligt at se hvordan han udvikler sig! Og send ham gerne herhjem hvis han bliver begejstret for det der rengøring

Anmeld

19. januar 2013

TbCp

Yurie skriver:

Dygtig dreng. Så sød

Ja han er dejlig

Anmeld

19. januar 2013

TbCp

Ayasmor skriver:

Hvor er han dog bare blevet stor og så kær Godt han lige kan hjælpe med rengøringen efter gæsterne

Ja han er slet ikke min lille baby mere

Anmeld

19. januar 2013

TbCp

Zette skriver:

Sød dreng - dejligt at se hvordan han udvikler sig! Og send ham gerne herhjem hvis han bliver begejstret for det der rengøring

Hahaha... ja hvorfor ikke! Han kan vel godt begynde at spæde lidt til husholdningen

Anmeld

19. januar 2013

Ayasmor

TbCp skriver:

Ja han er slet ikke min lille baby mere

Nej de dage må man sige er ovre nu : Og jeg synes altså stadig ikke, at det er særlig længe siden han var indlagt og kæmpede en brav kamp Utroligt, at han er blevet så stor og skøn en dreng, på hvad der ligner ingen tid 

Anmeld

19. januar 2013

Pige2009

TbCp skriver:

Han er allerede godt opdraget!

Anmeld

19. januar 2013

Clisolka

Haha hvor godt! Hvor er han dygtig - og blevet stor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.