'Smerter'-32+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

smokin

FrkRaarup skriver:

Nu står med hovedet nedad, så måske det er svaret..

Bare sådan nogle små ting jeg gerne ville have vidst Hahaha

Altså min datter stod med hovedet langt nede, og det gjorde nas. Især når jeg gik. Det er ikke så slemt denne gang - men det kan jo nå at komme  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Muhmi

FrkRaarup skriver:

Det spænder i den.. Og gør nogle gange ondt jeg jeg tørre mig. Men går også på toilettet et par gange i timen.

Ville svamp ikke kunne ses i urinen ? Eller på anden måde ?

Nej svamp ville ikke kunne ses i din urin, der skal en podning til... Lugter din uflåd, sådan, lidt harsk-agtig?

Og altså når du siger det også gør ondt når du tørrer dig så kunne det godt lyde som om det...

Klør det dernede?

Anmeld

19. januar 2013

FrkRaarup

Zette skriver:

Altså min datter stod med hovedet langt nede, og det gjorde nas. Især når jeg gik. Det er ikke så slemt denne gang - men det kan jo nå at komme  

Jordemoderen sagde at hun stod nede og fyldte godt ud dernede..

Så lyder da meget fornuftigt

Ja, det kan det..

Anmeld

19. januar 2013

FrkRaarup

Muhmi skriver:

Nej svamp ville ikke kunne ses i din urin, der skal en podning til... Lugter din uflåd, sådan, lidt harsk-agtig?

Og altså når du siger det også gør ondt når du tørrer dig så kunne det godt lyde som om det...

Klør det dernede?

Nej og nej. Hverken klør eller lugter anderledes..

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

FrkRaarup skriver:

Nej og nej. Hverken klør eller lugter anderledes..

Okay, ja så skal jeg ikke kunne sige det... Men jeg kan også godt have svamp uden at det hverken klør eller lugter... Tror jeg ville få det tjekket Bare for en god ordens skyld

MEN som de andre skriver så kan det også være babyen der borer sig ned... Det har jeg dog ikke selv oplevet gjorde ondt i klitten, men vi er jo også forskelligt indrettet

Anmeld

19. januar 2013

FrkRaarup

Muhmi skriver:

Okay, ja så skal jeg ikke kunne sige det... Men jeg kan også godt have svamp uden at det hverken klør eller lugter... Tror jeg ville få det tjekket Bare for en god ordens skyld

MEN som de andre skriver så kan det også være babyen der borer sig ned... Det har jeg dog ikke selv oplevet gjorde ondt i klitten, men vi er jo også forskelligt indrettet

Haha, ja.. Det er vi jo..

Mon ikke alle de toiletbesøg kan gøre den lidt øm ?

Har læst flere der har skrevet at deres klit strammer efter fødsel.

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

Haha, ja.. Det er vi jo..

Mon ikke alle de toiletbesøg kan gøre den lidt øm ?

Har læst flere der har skrevet at deres klit strammer efter fødsel.

DET kunne det sagtens... Hvis du tørrer dig rigtig meget så vil det jo skabe en ubalance i det nedre og derfor vil det blive ømt...

Ja efter fødslen kan jeg også være med på at det gør ONDT i klitten... Men der gør det hele dernede bare generalt ondt Hehe

Anmeld

19. januar 2013

FrkRaarup

Muhmi skriver:

DET kunne det sagtens... Hvis du tørrer dig rigtig meget så vil det jo skabe en ubalance i det nedre og derfor vil det blive ømt...

Ja efter fødslen kan jeg også være med på at det gør ONDT i klitten... Men der gør det hele dernede bare genralt ondt Hehe

Haha.. uh, jeg glæder mig

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

FrkRaarup skriver:

Haha.. uh, jeg glæder mig

Hehe... Det kan du også roligt gøre Hehe

Ja det gør mega ondt, men heldigvis ikke så ondt at man ikke kan gå, men ja, det er svært at gå og holde en oprejst mine lige i dagene efter hehehe

Anmeld

19. januar 2013

FrkRaarup

Muhmi skriver:

Hehe... Det kan du også roligt gøre Hehe

Ja det gør mega ondt, men heldigvis ikke så ondt at man ikke kan gå, men ja, det er svært at gå og holde en oprejst mine lige i dagene efter hehehe

Hæhæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.