kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

Anonym trådstarter

Når ens kæreste bare slet ikke kan gøre noget rigtigt?

Man ved godt man er i dårligt humør og prøver virkelig at begrænse sine udbrud - men alligevel kan man ikke lade være at lade sig irriterer fordi manden gør tingene anderledes end man selv ville?

Jeg er totalt hormonella I know.. Men gravide eller ikke gravide så må andre end jeg da kende til de dage hvor man kun kan se deres fejl?

Hold kæft hvor er det egentlig nogle lange ærgerlige dage man har sig sammen når det er sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

booster_88

Kender det godt Stakkels mænd nogle gange, men så kan de bare lade værre at gøre tingene som vi ikke vil have det.

Min mand fik skideballe i morges da han i aftes sagde han nok skulle tage opvasken, nu da jeg gik op og handlede og puttede søn mv. Og i morges der stod opvasken der sørme endnu, Så hr mand fik lidt skæld ud.

Anmeld

19. januar 2013

Anonym trådstarter

booster_88 skriver:

Kender det godt Stakkels mænd nogle gange, men så kan de bare lade værre at gøre tingene som vi ikke vil have det.

Min mand fik skideballe i morges da han i aftes sagde han nok skulle tage opvasken, nu da jeg gik op og handlede og puttede søn mv. Og i morges der stod opvasken der sørme endnu, Så hr mand fik lidt skæld ud.

Jeg blev irriteret over at min kæreste kun bar sin egen tallerken hen efter middagen for at sætte sig tilbage ved bordet og spille på sin telefon. Jeg pisker rundt og laver mad, rydder op efter maden osv (tager alt for tit hans tallerken ud fordi han bare bliver siddende) og så i dag hvor jeg har en totalt off dag syntes jeg godt han lige kunne tage vores andres over og skylle af!
Ja det var bare et ud af hundrede hysteriske anfald jeg har haft i dag

Anmeld

19. januar 2013

Sesse89

Kender det alt for godt 

Gravid eller ej herhjemme 

Anmeld

19. januar 2013

booster_88

Anonym skriver:

Jeg blev irriteret over at min kæreste kun bar sin egen tallerken hen efter middagen for at sætte sig tilbage ved bordet og spille på sin telefon. Jeg pisker rundt og laver mad, rydder op efter maden osv (tager alt for tit hans tallerken ud fordi han bare bliver siddende) og så i dag hvor jeg har en totalt off dag syntes jeg godt han lige kunne tage vores andres over og skylle af!
Ja det var bare et ud af hundrede hysteriske anfald jeg har haft i dag

Typisk de kære mænd, de formår ikke altid at tænke det gør jeg da lige. Og så får man sit kvindelige hys anfald og de ser ca sådan her ud . For de aaaaner ikke hvad de har gjort forkert, og så kommer sætningen, jamen jeg gjorde jo som jeg plejer, jaaah lige præcis trunte mand.

Anmeld

20. januar 2013

MortilElias2010

Ja dagene bliver meget hurtigt MEGET lange med sådanne gimper i huset - her er det bare min MAND der fra tid til anden bliver så emsig, hvor intet er godt nok 

Anmeld

20. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Når ens kæreste bare slet ikke kan gøre noget rigtigt?

Man ved godt man er i dårligt humør og prøver virkelig at begrænse sine udbrud - men alligevel kan man ikke lade være at lade sig irriterer fordi manden gør tingene anderledes end man selv ville?

Jeg er totalt hormonella I know.. Men gravide eller ikke gravide så må andre end jeg da kende til de dage hvor man kun kan se deres fejl?

Hold kæft hvor er det egentlig nogle lange ærgerlige dage man har sig sammen når det er sådan.

Haha kender det godt. Jeg var/er så forfærdelig at jeg nemt kunne mærke på mig selv at dette ikke var normalt, og jeg kunne sige til min kæreste at jeg godt vidste at jeg overreagerede - men nu var det sådan jeg havde det lige nu.

Selvom jeg overreagerede så kunne/kan jeg bare ikke se lyset på den anden side 

Har dog spurgt min kæreste om jeg virkelig er/var SÅ slem, nu har jeg kun 5 dage tilbage inden terminen, og han siger at i forhold til film osv at så har jeg faktisk været okay og han kunne godt gå igennem det samme igen  jubii  haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.