hvad bør jeg gøre? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

ledermus

Min mor har her til aften passet Oliver og hun har glemt at skifte ham inden hun puttede ham i seng. dvs han har ikke fået ren ble siden i eftermiddags da han vågnede fra lur.

Ved hvis jeg vækker ham nu for at skifte ham bliver han rigtig svær at putte igen, men bør jeg gøre det eller skal jeg bare skifte ham i nat hvis han vågner der?

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Camilla..

ledermus skriver:

Min mor har her til aften passet Oliver og hun har glemt at skifte ham inden hun puttede ham i seng. dvs han har ikke fået ren ble siden i eftermiddags da han vågnede fra lur.

Ved hvis jeg vækker ham nu for at skifte ham bliver han rigtig svær at putte igen, men bør jeg gøre det eller skal jeg bare skifte ham i nat hvis han vågner der?

Hvad ville i gøre?

Hvis du kan mærke at bleen er fyldt med tis, ville jeg skifte ham i sengen.

Anmeld

19. januar 2013

morpåthurø

ledermus skriver:

Hvad ville i gøre?

Jeg har prøvet at der har været behov for at skifte ble om aftenen/ natten fordi min dreng havde skidt eller var mege våd. Jeg har simpelthen lagnsomt taget dynen af, åbnet natdragten og taget bleen af osv. Det har virket for vores dreng. Han kan godt have åbnet øjnene og kigget på mig, men så snart jeg har puttet dynen om ham igen er han sovet videre. 

Men jeg ville nok mærke på bleen hvor "brugt" den er inden jeg går i krig, men det er da rigtigt at det er længe at have samme ble på fre eftermiddag til næste morgen. Og det kan jo også give dårlig søvn. 

Held og lykke med det.

Anmeld

19. januar 2013

Wimmie

ledermus skriver:

Hvad ville i gøre?

Jeg ville nok tage chancen og skifte ham, hellere få det overstået nu end midt om natten. 
Så er der jo også risiko for at han ligger for længe i tis og at han måske tisser igennem og så bliver det bare endnu mere besværligt.

Anmeld

19. januar 2013

ledermus

hvis jeg går derind vågner han.

Håber og tænker lidt at han hvis bleen pludselig er meget våd vågner og så kan jeg skifte der 

synes det er synd at vække ham men synes også det er synd hvis han skal ligge med en meget våd ble så synes den er svær.

men han er et barn som sover meget let. er nem at putte første gang men ikke hvis han vågner efterfølgende

Anmeld

19. januar 2013

LinLin

Jeg ville skifte ham nu - i sengen...

Anmeld

19. januar 2013

ledermus

nå jeg tog chancen og gik ind og skiftede den...Ser ud til jeg fik det klaret uden han rigtigt vågnede op og godt jeg gjorde det for den var ret våd.

Tak for hjælpen

Anmeld

19. januar 2013

ledermus

LOUISEHOBRO skriver:

Jeg har prøvet at der har været behov for at skifte ble om aftenen/ natten fordi min dreng havde skidt eller var mege våd. Jeg har simpelthen lagnsomt taget dynen af, åbnet natdragten og taget bleen af osv. Det har virket for vores dreng. Han kan godt have åbnet øjnene og kigget på mig, men så snart jeg har puttet dynen om ham igen er han sovet videre. 

Men jeg ville nok mærke på bleen hvor "brugt" den er inden jeg går i krig, men det er da rigtigt at det er længe at have samme ble på fre eftermiddag til næste morgen. Og det kan jo også give dårlig søvn. 

Held og lykke med det.

har skiftet ham nu og det lykkedes uden han vågnede rigtigt op

tak for råd 

Anmeld

19. januar 2013

ledermus

Wimmie skriver:

Jeg ville nok tage chancen og skifte ham, hellere få det overstået nu end midt om natten. 
Så er der jo også risiko for at han ligger for længe i tis og at han måske tisser igennem og så bliver det bare endnu mere besværligt.

han er skiftet nu og det lykkedes mig uden han vågnede helt op 

tak for hjælpen 

Anmeld

19. januar 2013

ledermus

DAs mor skriver:

Jeg ville skifte ham nu - i sengen...

han er skiftet nu og det gik heldigvis godt uden han vågnede rigtigt op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.